Gå til innhold

Én ting jeg har lagt merke til, DIB/KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

På KG florerer det med likes, her er det litt... lite med likes. Grunnen?

Anonymous poster hash: aff81...e96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk.... På KG florerer det med barn og tenåringer fra 13-16.

Her er det litt eldre klientell. Forstår du nå?

Anonymous poster hash: fa93f...4f3

Skrevet

Fordi på KG ser man ikke hvem som liker, det gjør man her. Man kan ikke gi likes anonymt.

Anonymous poster hash: 10b01...404

Skrevet

Okei, har ikke frekventert stedet så lenge, første besøk i går. Men da forstår jeg :) Takk for svar!

Skrevet

Fordi på KG ser man ikke hvem som liker, det gjør man her. Man kan ikke gi likes anonymt.

Men hva er forskjellen om likes er anonym?

Skrevet

Du ser det etterh

Her er det litt eldre klientell. Forstår du nå?Anonymous poster hash: fa93f...4f3

Okei, har ikke frekventert stedet så lenge, første besøk i går. Men da forstår jeg :) Takk for svar!Anonymous poster hash: aff81...e96

Du ser det meget godt på diskusjoner, at det er svært unge tenåringer som skriver.

Jeg gidder ikke å diskutere med jenter som kunne vært min datter, så derfor er jeg her. Leser litt der innimellom, men det er så mye barnslige debatter der, så jeg blir helt flau.

Og ispedd en og annen weirdo gutt/mann, som er desperat på sjekkern.

Skrevet

Fordi på KG ser man ikke hvem som liker, det gjør man her. Man kan ikke gi likes anonymt.Anonymous poster hash: 10b01...404

Men hva er forskjellen om likes er anonym?Anonymous poster hash: aff81...e96

Man ønsker kanskje å holde nicket nøytralt. Derfor mange diskuterer kontroversielle temaer anonymt og

Skrevet

Liker KG jeg. Diskusjonene og trådene der inne omhandler eller ender svært sjelden opp med å handle om enkeltbrukere på forumet, slik det OFTE er her inne.

Mulig at brukerne er yngre på KG, men de er bedre på å diskutere sak, og ikke person.

Anonymous poster hash: e21df...438
Skrevet

KG??? Kristelig Gymnasium?

Skrevet

Kvinne Guiden!!!!!!

Skrevet

Kvinne Guiden!!!!!!

Har de et rettskrivingsforum? Eller er de full-on særskrivingsforum?

Skrevet

Synes det er langt flere saklige diskusjoner inne på kvinneguiden, selv om det finnes en og annen fjortis.

Anonymous poster hash: a8a91...ad5

Skrevet

Kvinne Guiden!!!!!!

Har de et rettskrivingsforum? Eller er de full-on særskrivingsforum?
Herlig! :D
Skrevet

Det er jeg FULLSTENDIG uenig i!

Jeg vil si at man kan sammenligne dette forumet med baby/gravid forumet på KG, og jeg vil påstå at IQ'en til de som er på KG er mye høyere enn her inne. Her er det så mye dumt at det er helt flaut.

Eks.: En tråd her handlet om når man kan vite at man har blitt gravid. Her inne var det mange som trodde det var mulig å vite at man var gravid en dag etter samleie!?!? Og det be skrevet mange sider om det. Flust av damer som påstod det gikk an. La ut den samme tråden på KG og samtlige sa at det ikke var mulig, og at det bare er nautene på BIM/DIM som tror slikt.

Anonymous poster hash: d80bb...5e7

Skrevet

Jeg vil si at man kan sammenligne dette forumet med baby/gravid forumet på KG, og jeg vil påstå at IQ'en til de som er på KG er mye høyere enn her inne. Her er det så mye dumt at det er helt flaut.

Eks.: En tråd her handlet om når man kan vite at man har blitt gravid. Her inne var det mange som trodde det var mulig å vite at man var gravid en dag etter samleie!?!? Og det be skrevet mange sider om det. Flust av damer som påstod det gikk an. La ut den samme tråden på KG og samtlige sa at det ikke var mulig, og at det bare er nautene på BIM/DIM som tror slikt.

Såååå .... På bakgrunn av at noen brukere på kvinneguiden sa at det bare er idiotene på dib som tror det, så må det være sant at det bare er idioter her?

Basert på den logikken så er det bare gærninger på KG, for det var det ei på dib som sa.

Slik logikk er tullete, like tullete som unnfangelses-eksemplet ditt 😂

Skrevet

Såååå .... På bakgrunn av at noen brukere på kvinneguiden sa at det bare er idiotene på dib som tror det, så må det være sant at det bare er idioter her?

Basert på den logikken så er det bare gærninger på KG, for det var det ei på dib som sa.

Slik logikk er tullete, like tullete som unnfangelses-eksemplet ditt

Det skal ikke leses så mange trådene her inne for å se at nivået er litt høyere på gravid-forumet på KG! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...