Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Har en fra før på 2,5 år. Vi har hatt et turbulent forhold siden hun ble født. Han fikk en fødselsdepresjon virker det som. Endret seg og hadde problemer med å gi slipp på sitt gamle liv. Jeg er redd han skal gå fra meg til tider, men han sier han ikke kommer til å gjøre det. Savner på en måte å føle meg virkelig elsket.. Som om jeg er den eneste i hele verden for han Men slik er kanskje ikke virkeligheten? han gjør mye for oss som familie.. Står på å pusser opp å gjør det fint. Men på den andre siden er det å dyrke vårt forhold ikke like viktig.... Jeg elsker han... Håper vi holder dammen, men ting er til tider usikkert. Ønsker i grunn at datteren min skal ha søsken som ikke er så langt i fra i alder. Bør jeg bare kjøre på med andremann? Mannen vil.... Men noe sier stopp i meg. Er jeg dum som venter at ting skal være så perfekt? Anonymous poster hash: c9c10...856
Isola&Lille+julegave Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Ting blir aldri perfekt. Kjør på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå