Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 For en skjønn gutt! Både søt, positiv og høflig Anonymous poster hash: a6dd9...2d1
smurfis Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Ja :-) Så tøff også da! Jeg hadde aldri i verden spist blodpannekake!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Ja :-) Så tøff også da! Jeg hadde aldri i verden spist blodpannekake! Ja, det var tøft gjort. Satt langt inne, men sporty liten fyr altså! Anonymous poster hash: a6dd9...2d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå