Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Noe så deilig! Irriterende med sultfølelse, men overlevde da absolutt. I sta skulle vi ha middag og gledet meg veldig! Klarte bare en halv porsjon av det jeg er vant til å trykke i meg en fredags kveld! Skal bare ned 5-7 kg, så det er ikke dagligdags å sulte seg, med Gud så effektivt. Nå trenger jeg bare spise mindre måltider. (Selvsagt så sunt som mulig) Anonymous poster hash: 430d8...8d1
Etenia Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Dette er ikke noe du Bør Vær stolt av. Grusomt feil måte å Gjøre det på. Forsøk Heller en måte som Gjør at du går ned stabilt og helsemessig forsvarlig. Kjappe resultater betyr også kjappe kilo tilbake + litt til.
Pobie Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Fasting et par dager hver uke er helt ufarlig, og studier tyder på at det kan ha positive virkninger på helsen.
philofax Skrevet 10. januar 2015 #5 Skrevet 10. januar 2015 Jeg overspiser ofte. Er dette måten å krympe magesekken på slik at man blir raskere mett?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #6 Skrevet 10. januar 2015 Dette har god effekt på meg også. Det er ikke snakk om å sulte seg hele veien. Jeg spiser sunt, er ikke overvektig, men litt smålubben. Men jeg har en tendens til å overspise og har problemer med apostaten. Hvis jeg faster en dag eller to så blir jeg mett på normale porsjoner etterpå. Anonymous poster hash: 8e971...f13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå