Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Har en verkende smerte i magen, gravid uke 31. Kommer i tak og har gjort det i snart et døgn. Mistenker magesår eller betennelse i magen. Var på legevakt i går grunnet helt andre årsaker og kommer ikke til å ringe dit igjen i dag, får bare holde ut til mandag og legekontoret åpnes hva kan jeg gjøre så lenge? Er sengeliggende pga smertene og eier ikke matlyst.:/ Anonymous poster hash: 57c9d...021
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Unnskyld meg, men du sier du er gravid, har magesmerter som har kommet i tak i et døgn og du har ikke tenkt å oppsøke lege før mandag??? Du ringer føden og snakker med dem, noe annet er uansvarlig! Anonymous poster hash: d79f4...1ed
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Unnskyld meg, men du sier du er gravid, har magesmerter som har kommet i tak i et døgn og du har ikke tenkt å oppsøke lege før mandag??? Du ringer føden og snakker med dem, noe annet er uansvarlig! Anonymous poster hash: d79f4...1ed Sykehuset er en time unna og har ikke bil.. Så uansett kommer jeg meg ikke til sykehuset, og legevakten her i byen var jeg på senest i går. Kjenner rikelig med liv da, om det har noe å si? Anonymous poster hash: 57c9d...021
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Du får vell dekka taxi? Du kan vertfall ringe inn å høre om du bør komme inn eller om det er ingen grunn til bekymring? Anonymous poster hash: a620c...39c
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Jeg ville ringt føden for sikkerhets skyld.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Du får vell dekka taxi? Du kan vertfall ringe inn å høre om du bør komme inn eller om det er ingen grunn til bekymring? Anonymous poster hash: a620c...39c Hvorfor i alle dager skulle hun få dekket taxi? Anonymous poster hash: b2abe...10a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Vurderer å ta paracet hvis det kunne ha hjulpet, men om det er magesår er vel ikke det så lurt? Uff Anonymous poster hash: 57c9d...021
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Unnskyld meg, men du sier du er gravid, har magesmerter som har kommet i tak i et døgn og du har ikke tenkt å oppsøke lege før mandag??? Du ringer føden og snakker med dem, noe annet er uansvarlig! Anonymous poster hash: d79f4...1ed Sykehuset er en time unna og har ikke bil.. Så uansett kommer jeg meg ikke til sykehuset, og legevakten her i byen var jeg på senest i går. Kjenner rikelig med liv da, om det har noe å si? Anonymous poster hash: 57c9d...021 Om du var på legevakten i går med en annen problemstilling hjelper jo ikke det på problemene du har nå. Og hvordan har du egentlig tenkt å komme deg på sykehus under fødselen hvis det er så vanskelig nå? Må du skjerpe deg. Anonymous poster hash: 99920...9cc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 Dessuten slutter ikke babyen å bevege seg på når man føder, så om du har rier er bevegelse ingen indikator. Anonymous poster hash: 99920...9cc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 Unnskyld meg, men du sier du er gravid, har magesmerter som har kommet i tak i et døgn og du har ikke tenkt å oppsøke lege før mandag??? Du ringer føden og snakker med dem, noe annet er uansvarlig! Anonymous poster hash: d79f4...1ed Sykehuset er en time unna og har ikke bil.. Så uansett kommer jeg meg ikke til sykehuset, og legevakten her i byen var jeg på senest i går. Kjenner rikelig med liv da, om det har noe å si? Anonymous poster hash: 57c9d...021 Om du var på legevakten i går med en annen problemstilling hjelper jo ikke det på problemene du har nå. Og hvordan har du egentlig tenkt å komme deg på sykehus under fødselen hvis det er så vanskelig nå? Må du skjerpe deg. Anonymous poster hash: 99920...9cc Har planlagt snitt og da er sambo hjemme. Det er han ikke nå. Nei, det gjør vel ikke det.. Anonymous poster hash: 57c9d...021
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #11 Skrevet 9. januar 2015 Unnskyld meg, men du sier du er gravid, har magesmerter som har kommet i tak i et døgn og du har ikke tenkt å oppsøke lege før mandag??? Du ringer føden og snakker med dem, noe annet er uansvarlig! Anonymous poster hash: d79f4...1ed Sykehuset er en time unna og har ikke bil.. Så uansett kommer jeg meg ikke til sykehuset, og legevakten her i byen var jeg på senest i går. Kjenner rikelig med liv da, om det har noe å si? Anonymous poster hash: 57c9d...021 Om du var på legevakten i går med en annen problemstilling hjelper jo ikke det på problemene du har nå. Og hvordan har du egentlig tenkt å komme deg på sykehus under fødselen hvis det er så vanskelig nå? Må du skjerpe deg. Anonymous poster hash: 99920...9cc Har planlagt snitt og da er sambo hjemme. Det er han ikke nå. Nei, det gjør vel ikke det.. Anonymous poster hash: 57c9d...021 Nei, da drar du på legevakten. De kjører deg til sykehuset i ambulanse om de må. Anonymous poster hash: 99920...9cc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #12 Skrevet 9. januar 2015 Du får vell dekka taxi? Du kan vertfall ringe inn å høre om du bør komme inn eller om det er ingen grunn til bekymring? Anonymous poster hash: a620c...39c Hvorfor i alle dager skulle hun få dekket taxi? Anonymous poster hash: b2abe...10a . Jeg har fått dekket taxi når jeg har reist til legevakt/sykehus! Bare å ringe å spørre de pleier å ve behjelpelig med det. Anonymous poster hash: a620c...39c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #13 Skrevet 9. januar 2015 Du får vell dekka taxi? Du kan vertfall ringe inn å høre om du bør komme inn eller om det er ingen grunn til bekymring? Anonymous poster hash: a620c...39c Hvorfor i alle dager skulle hun få dekket taxi? Anonymous poster hash: b2abe...10a . Jeg har fått dekket taxi når jeg har reist til legevakt/sykehus! Bare å ringe å spørre de pleier å ve behjelpelig med det. Anonymous poster hash: a620c...39c Spørre hvem?? Anonymous poster hash: e2c87...82e
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #14 Skrevet 9. januar 2015 Legevakten ? En periode hadde ikke eg bil, følte meg dårlig , ringte til legevakten, de sa eg måtte komme inn for en sjekk, jeg forklarte jeg har ik bil å ingen til å kjøre meg. Kan jeg få dekket taxi? Ja det var ingen problem, taxi kom å hentet meg, kjørte meg å kjørte meg hjem igjen. Jeg betalte ik eg kr. Anonymous poster hash: a620c...39c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå