Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Hvor lenge (til hvilken alder) synes dere det er greit at jenter blir med i guttegarderoben? Hvor lenge er det greit at gutter er med i jentegarderoben? Hvorfor? Anonymous poster hash: 17ae8...86d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Har vært sikkert 100 slike innlegg her inne. Hva med å lese en av de? Anonymous poster hash: 52cdf...6f0
Gjest Julia1984 Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 En 1 klassing kan være med i motsatt garderobe. Fra 2 klasse bør de ha blitt trent nok eller få hjelp i sin garderobe. Når det er sagt...min 2 klassing er ikke selvstendig nok til å klare seg i guttegarderoben alene så her sørger vi for at pappan alltid er med når vi skal i svømmehallen
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Here we go again... Anonymous poster hash: 9bb01...468
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Jenter i guttegarderoben? Anonymous poster hash: aa8fd...8a2
Serepta Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Fra og med førsteklasse bør de klare seg selv, så lenge de ikke feiler noe. Det har ikke vært noe problem for mine unger.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Fra og med førsteklasse bør de klare seg selv, så lenge de ikke feiler noe. Det har ikke vært noe problem for mine unger. Så siden det ikke er problem for dine barn blr alle andre klare det? Anonymous poster hash: 47917...d84
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Mange sier vel første klasse, men ikke alle som ikke liker det når de er 6 år. Her i huset reiste alltid mannen med gutten vår fra den alderen. Sønnen til venninnen min var med i garderoben i dag. (1.klasse) Hun var veldig i tvil, men badevakten sa det gikk helt fint. Tror igrunn unger i den alderen tåler slikt fint. Anonymous poster hash: 26da6...913
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 Eldste har gått alene fra hun var 5 år. Han på 7 er så distre at han hadde klart å gå seg bort i dusjen
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 Hvor lenge (til hvilken alder) synes dere det er greit at jenter blir med i guttegarderoben? Hvor lenge er det greit at gutter er med i jentegarderoben? Hvorfor? Anonymous poster hash: 17ae8...86d Til de begynner på skolen. Lik regler for begge kjønn. Hvorfor skal der være anderledes alt etter om man er gutt eller jente? Anonymous poster hash: 254fc...334
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #11 Skrevet 9. januar 2015 Fra første klasse bør de greie det ellers får man løse det på annet vis. Anonymous poster hash: e627a...0e2
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #12 Skrevet 9. januar 2015 Hvor lenge (til hvilken alder) synes dere det er greit at jenter blir med i guttegarderoben? Hvor lenge er det greit at gutter er med i jentegarderoben? Hvorfor? Anonymous poster hash: 17ae8...86d Til de begynner på skolen. Lik regler for begge kjønn. Hvorfor skal der være anderledes alt etter om man er gutt eller jente? Anonymous poster hash: 254fc...334 Fordi jenter kan få traumaer av å gå i guttebarderoben. Og gutter får et litt annet syn på nakne kvinner etter at de blir store nok. Anonymous poster hash: aa8fd...8a2
Serepta Skrevet 9. januar 2015 #13 Skrevet 9. januar 2015 Fra og med førsteklasse bør de klare seg selv, så lenge de ikke feiler noe. Det har ikke vært noe problem for mine unger.Så siden det ikke er problem for dine barn blr alle andre klare det? Anonymous poster hash: 47917...d84 Det er regelen både på svømmekurs og badeland her, og da mener jeg det skal følges også. Gutten min hadde ikke likt å treffe en av jentene fra klassen i guttegarderoben. Og mine to har klart det fint, fordi vi har øvd på forhånd. De er helt normale barn og da mener jeg det er mulig for alle å få det til om man gidder legge litt innsats i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå