Gå til innhold

Noen andre synske her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurte på om det var noen andre som hadde de samme følelsene som meg ang ting som kommer til å skje.. Jeg vet ikke om jeg helt kan kalle meg synsk, men jeg drømmer ofte om ting som skjer et par dager senere, og noen ganger bare får jeg en følelse av at det skal skje noe.

Nå har jeg fått en følelse av at en viktig person snart dør. Vet ikke hvem, men det føles som en viktig person eller en kjendis i Norge.

I tillegg ser jeg for meg at det skjer en veldig stor forandring i Norge om en måneds tid.

Er det noen andre som kjenner på det samme? Eller som har noen andre ting de ser for fremtiden?

Anonymous poster hash: 2e003...7ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kong Harald dør og monarkiet avskafffes?

Anonymous poster hash: a7a51...ac5
Skrevet

Jeg er en sånn person.. Jeg prøver å lukke det ute. Klarer ikke forholde meg til det!

Anonymous poster hash: 19919...20b

Skrevet

Jeg er en sånn person.. Jeg prøver å lukke det ute. Klarer ikke forholde meg til det!Anonymous poster hash: 19919...20b

Jeg har hatt perioder hvor det har blitt veldig overveldende, men av erfaring blir det verre når jeg prøver å stenge det ute :/ Vet liksom ikke helt hvem jeg kan snakke med disse tingene om uten å bli sett på som en idiot eller at folk blir redde når det viser seg at det stemmer..

Hi

Skrevet

Kanskje det er terrorangrepet på Norge det står om i vg nå jeg har følt på... :/

Noen andre?

Hi

Skrevet

Jeg er en sånn person.. Jeg prøver å lukke det ute. Klarer ikke forholde meg til det!Anonymous poster hash: 19919...20b

Jeg har hatt perioder hvor det har blitt veldig overveldende, men av erfaring blir det verre når jeg prøver å stenge det ute :/ Vet liksom ikke helt hvem jeg kan snakke med disse tingene om uten å bli sett på som en idiot eller at folk blir redde når det viser seg at det stemmer..

Hi

Nei du kan nok ikke snakke om det uten å bli oppfattet som en idiot gitt, fordi det er det du er hvis du innbiller deg at du kan se inn i fremtiden. Skal du prate med noen om det bør det være en psykolog..

Anonymous poster hash: e7b25...004

Skrevet

Det du beskriver er omtrent som å lese spådommer i stjernene. Samme hva du føler av slike ulne ting kan du finne noe i ettertid som passet sån omtrene.

En viktig person eller kjendis dør hver dag og ting endres hele tiden. Om en måned kan du bare velge i personer og forandringer som viser at du har rett. Det er bare tull som du innbiller deg.

Anonymous poster hash: 57019...baf

Skrevet

Godt mulig, og jeg er faktisk skeptisk selv. Men det er utrolig skremmende når detaljerte ting stemmer.

Det jeg skrev her for var egentlig for å høre om noen synske hadde kjent på noe av det samme nå. Er jo forferdelig nysgjerrig også ;)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...