Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 I stedenfor tomatsaus? Hva mer fyller dere på med? Anonymous poster hash: 84781...8ca
Gjest flykræsj Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Pizza bianca? Mener jeg brukte hakket vårløk, Parmaskinke, mozarella og parmesan. Hvis du søker opp pizza bianca får du masse oppskrifter
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Denne er digg: http://trinesmatblogg.no/2012/08/04/hvit-pizzasaus-med-hvitlok-og-chili/ Hvis du surfer litt rundt har hun også mange forslag til topping på bloggen sin. Anonymous poster hash: a0f2a...fa1
Appelsinpiken Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Ja, bruker rødløk og strandaskinke som fyll oppå
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 ja! Den på trines matblogg er FANTASTISK! Bruker ikke annet vi Anonymous poster hash: e11a2...cfe
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Crem f. Hvitløk Frisk eller frosset basilikum (ikke tørr!!) Chilli Stek bunnen halveis før du har på sausen, om ikke trekker den inn i bunnen Nydelig topping: Ost Kylling Spekeskinke Cherrytomater rødløk Anonymous poster hash: e11a2...cfe
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Blander med hvitløk. Har strandaskinke, rødløk og parmesan oppå. Veeeldig godt! Anonymous poster hash: 6a288...a45
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Jeg blander hakket løken inn I creme fresh og smører dette over bunnen. Strør deretter over ost og legger stranda skinke I strimler og halve dulcita tomater på toppen. Steker den og legger Ruccola på toppen. Med litt hvitløksdressing er blir det helt fantastisk. Anonymous poster hash: b30d5...ff0
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 Jeg blander hakket løken inn I creme fresh og smører dette over bunnen. Strør deretter over ost og legger stranda skinke I strimler og halve dulcita tomater på toppen. Steker den og legger Ruccola på toppen. Med litt hvitløksdressing er blir det helt fantastisk. Anonymous poster hash: b30d5...ff0
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 Bre cf utover pizzabunnen. Ha så på ost. Oppå legger du kyllingfilet (rå), soltørket tomat (i olje, men ikke bruk oljen) og rødløk. Nammmm!!! Og SÅ enkelt☺ Anonymous poster hash: 74db0...150
3 blå Skrevet 9. januar 2015 #11 Skrevet 9. januar 2015 Har chili og hvitløk i creme fraich. Steker bunnen litt først og smører på. Har på kyllingfilet i biter, bacon, rødløk, tomat og ost på. Veldig godt
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 9. januar 2015 #12 Skrevet 9. januar 2015 Åja, ofte!:-) Har creme f, rødløk, serranoskinke, mozzarella og etter den er ferdig stekt legger jeg på ruccolasalat. Nam!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå