Gå til innhold

Frustrert :-( Solskinnshistorier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på aleris i forgårs på kontroll. Jeg var der for 14 dager siden fordi jeg ville vite hvor langt jeg var på vei (uregelmessig mens). Han kunne ikke finne noe, sa bare at det var en prikk der på 3 mm. Altså måtte dette være veldig tidlig, og det stemmer sikkert.

Har nå hatt spotting i en uke, ingen smerter. Hcg 1 uke siden var 1100.

Nå i forgårs fant han heller ingenting. Dvs han så en flekk på 8 mm, men sa bare "dette er ikke riktig". Fikk spørsmål om jeg ville la naturen gå sin gang eller om jeg ville ha utskraping. Jeg ble veldig paff og spurte hva som var vanlig. Han sa det var best å gå på sykehuset, og fikk time til meg neste dag.

Jeg bestemte meg på morgenen i går for å avbestille timen, da jeg følte at noe ikke stemte, da jeg har lest at det er ofte vanskelig å finne noe så tidlig på ul. Jeg ville i det minste få tatt en ny hcg. Gikk på legekontoret og i dag kom det svar; 2460.

Så da sitter jeg her da og er like usikker :-( noen som har opplevd at det går bra selv med liten hcg stigning?

Anonymous poster hash: c8e44...ace

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på UL i uke 6 (stabil syklus) UL viste en liten prikk, ingen bankende hjerte, blødninger, lav HCG (husker ikke tallene) og ble sendt hjem med beskjed om at naturen måtte gå sin gang. Var til kontroll og ny UL to uker etterpå og da var der et bankende hjerte :) Fortsatt lite foster og lav HCG, men den lille prikken er i dag 6 år og frisk som en fisk.

Lykke til ❤️

Anonymous poster hash: e6926...ca5

Skrevet

Takk for oppmuntring :-) vet rett og slett ikke hva jeg skal tro! Er i alle fall glad jeg ikke gikk på utskraping, det kan jo hende det er liv der allikevel...

Skrevet

Ingen andre som har opplevd lignende angående lav stigning? Det må jo kunne finnes unntak :-/

Skrevet

For min del viste det seg å være utenfor livmoren..Dessverre..Det hadde dannet seg en "skygge" i livmoren, noe som kan skje når man er gravid utenfor livmoren da kroppen produserer gravidhormoner. Poenget er at man kunne se noe i livmoren, men det vokste ikke som det skulle. Jeg var ca 8 uker på vei når det ble tydelig at noe var galt, og det endte til slutt i operasjon..:/

Skrevet

Oi, det må ha vært traumatisk :-/

Legen skrev i henvisningen til KK at han ikke mistenkte graviditet utenfor livmoren. Men han hadde det tydeligvis ganske travelt.

Skrevet

Hvorfor ikke vente noen uker?

Man kan ikke gjøre noe fra eller til så tidlig. Hvorfor løpe på ul hele tiden?

Vent et par uker og ta en graviditetstest.

Anonymous poster hash: b24b3...b87

Skrevet

Hvis det er en BO vil jo hcg stige og da er det vel greit å ta en ultralyd for å finne det ut.

Skrevet

Oi, det må ha vært traumatisk :-/

Legen skrev i henvisningen til KK at han ikke mistenkte graviditet utenfor livmoren. Men han hadde det tydeligvis ganske travelt.

Ja, det var ikke kjekt, gikk gjennom det samme i høst, men da visste jeg hva det handlet om og var bedre forbered..

Jeg vil bare ønske deg masse lykke til! Det er forferdelig å gå sånn å ikke vite og ikke kunne slappe av :( Forhåpentligvis er det bare er spire som er litt treg av seg, men som utvikler seg der det skal, slik det skal :)

Skrevet

Takk for det :-) er bare å krysse fingrene selv om det er små sjanser.

Skrevet

Hvis man mister en tvilling, vil hcg synke litt, for så å stige igjen? Noen som vet?

Skrevet

Hvis man mister en tvilling, vil hcg synke litt, for så å stige igjen? Noen som vet?

Nei hcg synker ikke når man mister en tvilling

Anonymous poster hash: 68e95...018

Skrevet

Takk for svar. Tenkte kanskje det var en mulighet :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...