Gå til innhold

Vet jeg ikke bør, men......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min kom og sa at faren og nye damen skulle til Danmark på helgetur, kino osv. Kjenner jeg blir lei meg og litt skuffet. Vi gjorde aldri sånt. Noen som har erfart at ex blir anderledes når de finner ny? Ville ikke vært sammen med han, men kjenner allikevel at jeg blir skuffet av hvor lite vi gjorde. Jeg har ingen ny kanskje derfor jeg henger meg opp i det i tillegg for hvem vil ikke ha noen å dele ting og opplevelser med. 😞

Anonymous poster hash: d8729...ccc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er nok de fleste, vil jeg tro. Han vil vise seg fra sin beste side for den nye dama, men vansligvis varer det ikke saa lenge. Hun vil nok tidsnok faa den samme versjonen du ble lei av om noen aar.

Det er ikke rart at det er litt saart for deg likevel. Slik vil det sikkert vaere en stund til, men blir garantert lettere naar du selv finner kjaerligheten paa nytt! Naa er det snart vaar! Kanskje du treffer noen i vaarsola! Vaer litt snill med deg selv, saa blir alt bedre, skal du se. 

Stor klem fra meg!

Anonymous poster hash: 7aa93...b8b
Skrevet

Da har vel hun (den nye) tatt initiativ, da. Gjorde du det?

Anonymous poster hash: dc88c...97b

Skrevet

Jeg var en sånn.

Med eksen min orket jeg ikke tanken på alenetid uten barn. Vi var på en weekendtur sammen og det fristet ikke til gjentakelse. Følte at all barnefri tid ble ett mas etter oppmerksomhet og sex. Følte meg kvalt. Ble aldri noe koselig.

Med min nye mann storkoser jeg meg når vi har alenetid. Flere weekendturer i året. Ofte på date ;)

Skrevet

Blir ihvertfall lei meg og skuffet. Ikke noe å gjøre med nå, men... Tenker at han kan ikke være så forandret, men at gjør andre ting med henne stikker litt. Håper jeg kan finne en mann jeg kan reise med og gå på date med.

Du som skrev at du var sånn. Var mannen din grunnen? Var det kanskje meg som var grunnen til at det ikke ble?

Skrevet

Ja det var nok dessverre mannen som var årsaken.

Skrevet

Godt du har funnet en du vil disse tingene med. Var dere lenge sammen?

Skrevet

Slik er nok de fleste, vil jeg tro. Han vil vise seg fra sin beste side for den nye dama, men vansligvis varer det ikke saa lenge. Hun vil nok tidsnok faa den samme versjonen du ble lei av om noen aar.

Det er ikke rart at det er litt saart for deg likevel. Slik vil det sikkert vaere en stund til, men blir garantert lettere naar du selv finner kjaerligheten paa nytt! Naa er det snart vaar! Kanskje du treffer noen i vaarsola! Vaer litt snill med deg selv, saa blir alt bedre, skal du se.

Stor klem fra meg!

Anonymous poster hash: 7aa93...b8b

Jeg vet dette ikke var til meg, men dette traff meg midt i hjertet. Takk! Skal tenke på dette neste gang jeg kjenner på følelsen av "sjalusi"(?) når exen er med andre damer. Du har helt rett, han kommer til å vise seg fra den andre siden etter hvert.

U made my day/night!! :-)

Klem til dere alle

Anonymous poster hash: c0370...396

Skrevet

Kan jo tenkes at han ikke vil gjøre de samme feilene som han gjorde i deres forhold i forholdet til denne nye :) Sånn er i hvert fall jeg i mine nye forhold.

Skjønner at det kan være sårt, det går over med tiden :)

Tok vel meg et års tid og bli ferdig med alt grums i forhold til min eksmann. Nå gleder jeg meg på hans vegne over at han ser ut til å være lykkelig med sitt nye liv. Dette er jo også en fordel for våre felles barn :)

Sender deg en god klem :)

Anonymous poster hash: d2c1c...dd8
Skrevet

Takk for mange fine svar. Ja, man lærer så lenge man lever og erfarer på godt og vondt.

HI

Skrevet

Da jeg ble sammen med mannen min forventet eksen at han skulle være akkurat sånn med meg som han hadde vært med henne. En som aldri ville hjem fra fest, en som gjorde som han selv ville. Merkelig nok fortalte hun meg dette, men mannen min var jo ikke sånn lenger. Han ville heller bli med meg hjem, enn å dra på nachspiel. (Ikke at det hadde plaget meg, men...)

Uansett. Det jeg vil frem til er at vi får frem ulike ting med hverandre. Jeg og mannen var nok "meant to be", og får frem det gode i hverandre. Mens hun og mannen min hadde et ok forhold, men var kanskje for unge til å ta vare på hverandre i lengden.

Anonymous poster hash: 47d5b...e04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...