Gå til innhold

Bursdagsfeiring i Bergen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn som snart fyller 6 og 9 år, og har lyst å finne på noe kjekt til bursdagene. Noen som har forslag? Vil helst ikke på leo's lekeland, føler det begynner å bli litt "oppbrukt".

 

Anonymous poster hash: 49bf4...612

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannkanten, bowling, wasteland, strutsefarmen

 

Anonymous poster hash: 4ece0...328

Skrevet

Utebursdag

Peppes pizza eller Dolly Dimples

Mc Donalds eller Burger King

Strutsefarmen

Kinobursdag

Kanskje museer har bursdagsfeiring?

 

 

Anonymous poster hash: 2b3ac...634

Skrevet

Her i heimen er wasteland veldig populært :-)

 

Anonymous poster hash: 6aa82...934

Skrevet

Leos lekeland

 

Anonymous poster hash: 1b340...53a

Skrevet

Hva med noe helt enkelt?

Pizza og film var en hit hos min 9-åring.



Anonymous poster hash: 8bf79...0ae
Skrevet

Når Akvariet åpner igjen kanskje der? Det var blant mine drømmer når jeg var barn.

 

Vilvite?

 

Anonymous poster hash: 3a9f4...f7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...