Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Har to barn som snart fyller 6 og 9 år, og har lyst å finne på noe kjekt til bursdagene. Noen som har forslag? Vil helst ikke på leo's lekeland, føler det begynner å bli litt "oppbrukt". Anonymous poster hash: 49bf4...612
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 9 åringen kan kanskje ha badebursdag, det er veldig populært her ihvertfall... Når de ble 9 hadde de hatt to år med svømming på skolen og de fleste i klassen kunne svømme så det føltes helt greit å ha ansvar for de i bassenget. https://vannkanten.keysecure.no/vannkanten/arrangement/barnebursdag/ Anonymous poster hash: d0137...815
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Vannkanten, bowling, wasteland, strutsefarmen Anonymous poster hash: 4ece0...328
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Utebursdag Peppes pizza eller Dolly Dimples Mc Donalds eller Burger King Strutsefarmen Kinobursdag Kanskje museer har bursdagsfeiring? Anonymous poster hash: 2b3ac...634
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Her i heimen er wasteland veldig populært :-) Anonymous poster hash: 6aa82...934
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Leos lekeland Anonymous poster hash: 1b340...53a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Hva med noe helt enkelt? Pizza og film var en hit hos min 9-åring. Anonymous poster hash: 8bf79...0ae
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Når Akvariet åpner igjen kanskje der? Det var blant mine drømmer når jeg var barn. Vilvite? Anonymous poster hash: 3a9f4...f7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå