Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Skal begynne å trene 2 ganger i uka i basseng. Får SELVFØLGELIG mensen til første trening... :\ Bruker ikke blødninger kjempe mye, har ingen plager v mens. Hvordan gjør dere det dersom dere er i bassenget når dere har mensen? Bruker dere tampong? Er det ok? Er det trygt?? Ser for meg at det suges opp masse bassengvann og at det begynner å renne rødt nedover beina når jeg går opp Har veldig lyst å møte på disse timene, jeg trenger det! Anonymous poster hash: 12f1a...252
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Tampong som byttes når en er ferdig med å svømme. Anonymous poster hash: 3705f...114
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Dag to av mensen kan jeg ikke gå i basseng, da blør jeg som en slaktegris og kan ikke stole på en tampong. Men resten av perioden er det ikke noe problem, setter inn en tampong rett før jeg går i bassenget og bytter når jeg er ferdig å svømme. Det er ikke mye vann som kommer seg opp til tampongen altså, og jeg har aldri opplevd lekkasjer. Anonymous poster hash: 6d1ab...576
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Tampong, har ikke hatt problemer med at vannet er sugd opp i tampongen Anonymous poster hash: 993b7...15b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Takk for svar Da skal jeg prøve med tampong og tro at det går bare bra Anonymous poster hash: 12f1a...252
Himmel og hav Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Menskopp/mooncup el er genialt i slike tilfeller. Lekker ikke, suger ikke opp klorvann og sitter på plass der den skal.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Menskopp/mooncup el er genialt i slike tilfeller. Lekker ikke, suger ikke opp klorvann og sitter på plass der den skal. Samme her. Og før jeg begynte med menskopp badet jeg med tampong. Om det blir satt like før du bader, er det ingen grunn til at det skal lekke underveis i treningen. På skolen jeg gikk på (utland) fikk jenter IKKE fritak for svømming når de hadde mensen, badevannet ble ikke rosa av den grunn. Anonymous poster hash: ae3cd...801
Superdolly Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Mooncup er genialt i slike situasjoner. Har du ikke det funker det med tampong også. Sett inn en rett før du går i vannet og skift med en gang etterpå. Snoren blir våt og ekkel, men det fikser du ved å smøre den inn med litt vaselin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå