Gå til innhold

Jogge med barnevogn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til dere som jogger med barnevogn, hva er tanken bak? Mener dere barnet har godt av den friske luften? Eller fordi barnet synes det er gøy? Eller er det rett og slett fordi man selv vil ut og jogge og barnet ikke kan være hjemme alene akkurat, så da får det bare bli med?

Jeg synes det ser utrolig klønete og tungvindt ut å jogge med barnevogn, derfor jeg spør... :)


Anonymous poster hash: c4976...c48



Anonymous poster hash: c4976...c48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg jogget veldig mye med vogn de to første årene. Mannen var på jobb, og barnet sovnet nesten alltid. 2 fluer i en smekk. Dessuten veldig god trening, spesielt i oppoverbakker. Nesten så jeg savner det nå. 



Anonymous poster hash: bc87c...48d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er poenget med å trille på tur?

 

Bare fordi du ikke orker GÅ tur med dine unger så rakker du ned på de som orker?

 

Gratulerer med den mest idiotiske tråden denne uka.

 

Anonymous poster hash: d02c7...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken bak er jo at jeg skal få gjort flere ting på en gang. Ungen sover og jeg får trent. Er da mye bedre å jogge seg en tur mens ungen sover eller noe annet effektivt enn å sitte på rumpa i sofaen....Hvis man har overskudd. Har man en god vogn er det ikke klønete.

 

Anonymous poster hash: ddf9f...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg jogget veldig mye med vogn de to første årene. Mannen var på jobb, og barnet sovnet nesten alltid. 2 fluer i en smekk. Dessuten veldig god trening, spesielt i oppoverbakker. Nesten så jeg savner det nå. 

 

Anonymous poster hash: bc87c...48d

 

 

Hadde du noen spesiell vogn som egnet seg godt for jogging eller går det fint med vanlig kombivogn? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julia1984

Jeg har jogget MASSE med barnevogn. Jeg trenger min daglige joggetur. Babyene jeg har hatt trenger frisk luft og søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjort det en gang, jeg synes det er mye bedre å jogge alene (hvis man har mulighet, da..) Men det er fordi barnet ikke likte det i det hele tatt, og måtte stoppe opp for å gi smokk etc. Begynte også å gråte mens jeg løp og måtte gå et stykke.... Jeg foretrekker heller å gå fort og litt lengre turer med vogn og jogge alene. Men for de som får det til, er det jo veldig praktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...