Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Min sønn fikk PS4 til jul. Så langt alt vel, og han er kjempefornøyd. Problemet er at han gledet seg sånn til å spille online med kompiser, men jeg aner ikke hvordan slike ting virker!! Jeg har jo skjønt såpass at man må ha et online "medlemsskap" på Playstation+, så det har jeg kjøpt. Noen som kan dette og kan forklare meg hvordan jeg gjør dette?? Jeg må ha alt inn med teskje her. Så ta det fra man skrur på maskinen, og så? Tusen tusen tusen takk dersom det er noen teknologiske genier der ute som kan hjelpe:) Anonymous poster hash: 8b974...a4e
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Kan du ikke bare gjøre det du får beskjed om når du skrur på maskinen da? Sønnen min fikk også til jul, og vi måtte opprette en bruker. Vi la da inn mitt navn, mailadresse og fødselsdato og valgte et passord. Så koblet vi maskinen på det trådløse nettet. Husker ikke prikk til prikk hva vi gjorde da, vi bare fulgte instruksjonene på skjermen. Anonymous poster hash: 7eb53...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå