Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Tok abort for 10 uker siden, kirurgisk abort. Blødde litt da,ca en uke.. 16 dager etter aborten begynte jeg og blø masse plutselig,kom klumper ut. Fikk mensen den 30.12,var en normal mens på 4 dager. Og I dag igjenn begynte jeg og fossile til det kom noen blodklumper ut! Kjenner jeg ble litt redd nå.. Noen som har opplevd det? Anonymous poster hash: edfaa...01d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Det opplevde jeg også etter ma'en jeg var igjennom. Etter 2 kurer med cytotec så ble restene tatt med utskraping. Fikk mensen 4 uker etter aborten, men plutselig fikk jeg kjempeblødninger midt i syklusen, rett etter EL. Jeg måtte løpe på do en hel ettermiddag kveld fordi det kom klumpvis ut. Det gav seg etter 6 timer, men har ikke peiling på hva det var for noe, hadde normal mens etter dette. Jeg ville ringt sykehuset og hørt! Anonymous poster hash: dced9...67a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Okei,takk☺skal ringe på mandagen☺ Anonymous poster hash: edfaa...01d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå