Gå til innhold

Er jeg barnslig eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ex min har fått ny dame (ikke flyttet inn, men skjer vel) Ser på facebook og instagram at hun liker nesten alle innleggene datteren min legger ut. Kjenner det provoserer meg litt, men ser og at hun prøver å innynde seg hos henne. Er jeg barnslig?

Anonymous poster hash: 578eb...12a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke si du er barnslig, men mulig en smule sjalu?

Anonymous poster hash: 2e6df...7fd
Skrevet

Ikkje så unaturleg at du kjenner det slik, men det er jo og svært naturleg og bra at dama ynskjer å bli ven med jenta di om ho skal flytte saman med pappaen.  Ikkje noko gale i det.

Skrevet

Ikkje så unaturleg at du kjenner det slik, men det er jo og svært naturleg og bra at dama ynskjer å bli ven med jenta di om ho skal flytte saman med pappaen.  Ikkje noko gale i det.

Ikke hennes barn så synes det virker litt unaturlig, jeg da?

Anonymous poster hash: a80bf...c69

Skrevet

Vil ikke si du er barnslig, men mulig en smule sjalu?

Anonymous poster hash: 2e6df...7fd

Vil si hun er barnslig OG sjalu.

Skrevet

Ex min har fått ny dame (ikke flyttet inn, men skjer vel) Ser på facebook og instagram at hun liker nesten alle innleggene datteren min legger ut. Kjenner det provoserer meg litt, men ser og at hun prøver å innynde seg hos henne. Er jeg barnslig?

Ja, vil si det er litt barnslig. Stemor ønsker tydeligvis at datteren din skal like henne, er ikke det bare flott? Det ville jo vært verre om stemor ga faen i hva datteren din synes om henne. Kan godt skjønne at du synes det er litt vanskelig, men her må du prøve og legge sjalusien vekk og godviljen til. 

Skrevet

Du skal være takknemlig for at stemor legger seg i selen for å bli venn med ungen din!!

Anonymous poster hash: 4f231...5a8

Skrevet

Takk for svar. Det ligger vel litt inne, men bør vel sette pris på at hun engasjerer seg. Hun kunne vært uinteressert. Hun har ikke barn selv.

Skrevet

Ikke hennes barn så synes det virker litt unaturlig, jeg da?

Anonymous poster hash: a80bf...c69

Hvis det er sånn at dette er et seriøst forhold hvor sjansen for at denne damen og barnets far snart flytter sammen, hvordan i all verden kan det da være unaturlig at hun ønsker å få et godt forhold til barnet, som hun jo åpenbart er nødt til å forholde seg til??? 

Jeg skjønner at du føler det er litt leit og at du blir litt sjalu, det er en menneskelig reaksjon, men jeg synes også at du bør huske på at dette faktisk er en god ting. La oss håpe at hun viser seg å være en bra dame som vil oppføre seg bra mot datteren din, HI.

Anonymous poster hash: c8ef5...cb3

Skrevet

Ja, bør vel se det sånn. Takk for svar.

Skrevet

Sjalu er kanskje ett bedre ord. Se på det som positivt. Hun ønsker å bli kjent med din datter. Hadde vært verre om hun kun ville hatt din x og "frosset" ut din datter av hans liv. Er ho noen som gjør det også. Forstår det er sårt, men du er mammaen å hans kjæreste vil aldri kunne ta din plass.

Anonymous poster hash: 176bf...12d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...