Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Er 157 høy og 58.2 kg. Ville dere gått ned i vekt. Lurer på å komme ned til 55. Anonymous poster hash: 3f0d9...c39
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Skaff deg litt selvtillit! Og frem til det kan du jo spise litt bomull. Anonymous poster hash: 4335e...9da
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 He he. Morsom du. Anonymous poster hash: 3f0d9...c39
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Kommer helt an på hvordan man bærer vekten og om man er trent. Jeg er 160 cm og er faktisk ganske så lubben når jeg veier 58 kg + Jeg er flatbrystet og all vekt legger seg på magen. Jeg er utrent og har løshud etter graviditeter. Jeg ser absolutt best ut mellom 48-53 kg. Men jeg har flere venner som er like kort som meg og deg og som veier rundt 60 og er slanke, stramme og fine. Som sagt, det kommer an på om man er trent og hvordan man bærer vekten. Anonymous poster hash: 6c2fd...7f9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Siden jeg er flatbrystet er det vanskelig å skjule den store magen med typiske plagg som man kan skjule magen med. Anonymous poster hash: 6c2fd...7f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå