Gå til innhold

Hva synes dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 157 høy og 58.2 kg. Ville dere gått ned i vekt. Lurer på å komme ned til 55.

 

Anonymous poster hash: 3f0d9...c39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg litt selvtillit! Og frem til det kan du jo spise litt bomull.

 

Anonymous poster hash: 4335e...9da

Skrevet

He he. Morsom du.

 

Anonymous poster hash: 3f0d9...c39

Skrevet

Kommer helt an på hvordan man bærer vekten og om man er trent. Jeg er 160 cm og er faktisk ganske så lubben når jeg veier 58 kg + 

Jeg er flatbrystet og all vekt legger seg på magen. Jeg er utrent og har løshud etter graviditeter.

Jeg ser absolutt best ut mellom 48-53 kg.

 

Men jeg har flere venner som er like kort som meg og deg og som veier rundt 60 og er slanke, stramme og fine.

Som sagt, det kommer an på om man er trent og hvordan man bærer vekten.

 



Anonymous poster hash: 6c2fd...7f9
Skrevet

Siden jeg er flatbrystet er det vanskelig å skjule den store magen med typiske plagg som man kan skjule magen med.

 

 



Anonymous poster hash: 6c2fd...7f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...