Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Hei. Litt flaut å ta opp dette her inne, men tenkte å høre litt av andres meninger også.. Har en kollega som jeg har vært kjent med i ca 1,5 år nå. Jeg ser han 2 ganger i løpet av en mnd, og vi er sammen hele dagen i jobb sammenheng. Jeg fikk noe inntrykk over at han forandret seg noe i de siste 6 mnd. Altså han sier rare ting, prøve å trekke min oppmerksomhet, tuller, snakker og oppfører seg flørtete. Tydelig er han ute etter noe... Saken er slik at han vet at jeg er gift og har barn. Jeg har lyst til å snakke med han og si at han må slutte med en slik oppførsel, men er redd for å dumme meg ut i tilfelle han påstår at jeg innbiller meg...han har liksom ikke sagt noe direkte til meg, men hans oppførsel gir meg signaler til å tolke dette slik... Han sender meg noe tekstmeldinger vedr jobb, og stiller andre unødvendige spm i samme slengen. Vi jobber ikke i samme firma, men møtes pr ganger vedr jobbsammenheng. Nå til slutt har han selv tilbudt meg jobb i hans firma.... Vanskelig situasjon.... Hva synes dere jeg bør gjøre? Anonymous poster hash: 9780c...526
Marriet Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 (endret) Vær profesjonell, overse tilnærmingene hans, og på sms svarer du kun på det som handler om jobb. Det er som du sier, kan fort bli kleint hvis du konfronterer han. Hvis han derimot går ut med en fysisk tilnærming bør du si klart og tydelig ifra. Endret 9. januar 2015 av Marriet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå