Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Hvilken energidrikk vil dere anbefale til fødsel? Kan baby bli stresset av f.eks koffeinmengde i Red Bull ... Enn sånn energi-gel fra sportsbutikk? Anonymous poster hash: 0a2d5...0df
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Ingen, anbefaler saft eller juice. Det er ikke anbefalt å drikke væske med høyt koffeininnhold i svangerskapet, særlig ikke red bull, battery etc. Anonymous poster hash: cdf3b...9f0
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Saft eller eplejuice Koffeinholdige energidrikker er fy fy, øker barnets hjerterytme! Anonymous poster hash: 7486e...5bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå