Gå til innhold

Noen frisører her..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid "fargebleket" håret mitt, altså stripet det lyserer med farge. I det siste har det ikke blitt lyst nok synes jeg, så sist gang stripet jeg det med bleking  (hos frisøren da). Angrer selvfølgelig på det nå for håret ser så slitt ut og etterveksten synes med en gang (er mørk blond). 

kan jeg gjøre noe for å rette opp litt? farge hele håret litt mørkere (i min egen fargetone)og ha lyse fargestriper i kanskje?



Anonymous poster hash: b5d1a...630
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I første omgang kan du farge inn en lminicolor ca din egen farge i bunnen, da får du en mer naturlig farge innerst, samtidig som de lyse stripene skinner igjennom littegranne. Bleika striper ser bare matt og livløst ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...