Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Jeg har alltid "fargebleket" håret mitt, altså stripet det lyserer med farge. I det siste har det ikke blitt lyst nok synes jeg, så sist gang stripet jeg det med bleking (hos frisøren da). Angrer selvfølgelig på det nå for håret ser så slitt ut og etterveksten synes med en gang (er mørk blond). kan jeg gjøre noe for å rette opp litt? farge hele håret litt mørkere (i min egen fargetone)og ha lyse fargestriper i kanskje? Anonymous poster hash: b5d1a...630
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 I første omgang kan du farge inn en lminicolor ca din egen farge i bunnen, da får du en mer naturlig farge innerst, samtidig som de lyse stripene skinner igjennom littegranne. Bleika striper ser bare matt og livløst ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå