Gå til innhold

Endelig fredag og Taco :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker "hverdags helg", spesielt fredagstaco. Da koser jeg meg på kjøkkenet mens jeg kutter, steker og hører på musikk. Bruker lang tid, stresser ikke, maten er ferdig når den er ferdig.

Anonymous poster hash: 84202...2f3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha noe bedre: enchiladas :)

Anonymous poster hash: f80b1...c46

Skrevet

For meg er det ikke smaken som er det viktigeste, barna elsker taco og jeg elsker å lage det :)

Anonymous poster hash: 84202...2f3
Skrevet

Det skal vi også ha, men vi synes det er knakende godt:)

Anonymous poster hash: 9cb3c...391
Skrevet

Ja, jeg gleder meg til det nye programmet mitt dansecrew. Håper det er bra:) Det er så kjedelig når det ikke er noe gøy på tv fredager og lørdager:)

Skrevet

Tacofredag med god tid og helgen foran seg er herlig! vet at noen mener det er dårlig mat, men at det er verre enn f.eks foie gras (som de samme menneskene mener er storartet), det er jeg ikke enig i. Vi elsker taco hele gjengen!

Anonymous poster hash: fc8a9...5cd

Skrevet

Jeg også! Savner helg i ferier...Følte jeg "mistet" tre helger i jula. Hverdag kan være hektisk og slitsom, men man har alltid helga og se frem til :)

Trodde jeg var alene om den "Helgegleden". På kontoret jeg jobber blir det i alle fall bemerket hvor mye jeg gleder meg til helga kommer :) Jeg og barna. Altså, jeg stortrives på jobb, så det er ikke det og "komme bort fra den":...Men den følelsen, den fredag og komme hjem fra jobb, rett i joggeskoa ut og jogge en time. SÅ i dusjen og rett i sofaen med barna, en film eller spille kort/yatzt eller liknende,- eller vi drar i svømmehall.- også tacolaging med en liten øl til oss voksne (hvis vi ikke skal kjøre noe sted) og en caprisonne eller liknende til barna.....Den følelsen :D Gleder meg... (men ser litt frem til den dag vi kan spise noe annet enn taco, Santa Maria må det også være)

Anonymous poster hash: 52807...442
Skrevet

Hva er hverdagshelg?

Anonymous poster hash: 727e6...70b

Skrevet

Tacofredag her også! Men vi har små barn så de er lagt før den komme rpå bordet, og kan derfor nytes med øl, eller et glass vin etter maten (passer ikke med vin til taco).

Anonymous poster hash: 359df...46d
Skrevet

Enig, hverdagshelger er best. Og taco, selv om ungene liker det veldig mye bedre enn hva jeg gjør.

Anonymous poster hash: 3ea10...68a
Skrevet

Når begynner barn å like taco? Vi er veldig glad i fredagstaco, men sønnen på 2 1/2 liker ikke tacokjøttet.. Sier bare "sterkt". Så han får strimlet skinke isteden og såklart tacotilbehør til.

Anonymous poster hash: 2189b...9e9

Skrevet

Når begynner barn å like taco? Vi er veldig glad i fredagstaco, men sønnen på 2 1/2 liker ikke tacokjøttet.. Sier bare "sterkt". Så han får strimlet skinke isteden og såklart tacotilbehør til.

Regner med det varierer :) Vesla her har likt taco siden første gang hun smakte det.

Skrevet

Min gutt på 2,5 år elsker tacokjøttet. Men han har igrunnen fått mye forskjellig krydret mat oppigjennom og har vel alltid likt det :)

Skrevet

Vi pleier å steke tacokjøttet i to omganger, hvor vi tar halvparten med lite eller ikke noe tacokrydder til de minste. Lager forresten tacokrydderet selv, etter  oppskrift fra Trines matblogg. Og spiser man med masse grønnsaker, er det da ikke den verste maten! 

I dag skal jeg være alene med barna, så da blir det risengrynsgrøt (barna elsker det), og det synes jeg er mye mer usunt! 

Når mannen er hjemme, har vi alltid taco på fredager. Koos! 

Anonymous poster hash: 73363...713

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...