Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Er det vanlig å ha relativt store variasjoner i temp? Mine siste målinger har vist (avrundet i denne tråden): 36,40 36,50 36,30 36,60 36,20 36,60 36,40 36,56 Noen av dagene hopper det jo 0,4 grader opp og ned. Er kroppen helt i spinn? Eller er det vanlig? EL 29-31/12 (litt usiker) Anonymous poster hash: 297d4...5ef
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Dette er jo bare marginale forskjeller og antageligvis bare at du har holdt termometeret litt annerledes hver gang. Anonymous poster hash: ddfb1...181
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Tolker det som at dt er normalt med svingning på 0,4 gr Anonymous poster hash: 297d4...5ef
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Hvordan måler dere? Når dere er ute etter et så nøyaktig resultat, bør dere måle i rompa. Anonymous poster hash: 36f82...9df
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Nei, jeg måler i munnen. Kan ikke stikke tempen i rumpa i halvsøvne hver morra, blir mye... Klin.. Usj Anonymous poster hash: 297d4...5ef
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Nei, jeg måler i munnen. Kan ikke stikke tempen i rumpa i halvsøvne hver morra, blir mye... Klin.. Usj Anonymous poster hash: 297d4...5ef Jeg vet at mange ikke liker å putte ting i rompa, men, tro meg, det er en vanesak. Anonymous poster hash: 36f82...9df
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Nei, jeg måler i munnen. Kan ikke stikke tempen i rumpa i halvsøvne hver morra, blir mye... Klin.. Usj Anonymous poster hash: 297d4...5ef Jeg vet at mange ikke liker å putte ting i rompa, men, tro meg, det er en vanesak. Anonymous poster hash: 36f82...9df Ok........ Anonymous poster hash: 297d4...5ef
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Hvis du er ute etter nøyaktige mål er ikke målinger andre plasser enn rumpa god nok!! Anonymous poster hash: 2be41...bde
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 Hvis du er ute etter nøyaktige mål er ikke målinger andre plasser enn rumpa god nok!! Anonymous poster hash: 2be41...bde Ok........ Anonymous poster hash: 297d4...5ef
soleia Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 Eg målte temp i munnen i si tid, og etter ei stund fekk eg god trening til å halde termometeret på same måten under tunga kvar gong. Då fekk eg ikkje slike variasjonar som det du viser der. Du har ikkje noko nytte av målinga når den vert så unøyaktig. For meg var 36,2-3 før eggløysing, og 36,5-6 etter eggløysing. Om du ikkje får det til betre med måling i munnen, så får du måle rektalt. Og du må sjølvsagt måle til same tid kvar dag, før du har stått opp.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #11 Skrevet 9. januar 2015 Temperaturen og hvor mye jeg har hatt på dyna ila natta og morgenen varierer jo også, men jeg har byttet på hvor jeg har hatt tempmåleren, men de to siste dagene har jeg tatt samme sted. Dvs at den har vært 40 og 56 på samme sted og tid. Det er jo nogenlunde samme temperatur og, men temperaturen skal senkes igjen når man får mens? Anonymous poster hash: 297d4...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå