Gå til innhold

Pokker! 4 dager forsinket!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nok barn! To er mer enn bra nok, en til hver arm, føler ikke jeg har overskudd til flere. Men her sitter jeg da, 4 dager over tiden og gnur -.-

Jeg er superforsiktig, har kalender app på tlf og har kun sex med kondom på de såkalte sikre dagene. Kan ikke bruke hormoner, så derfor blir det kondom. Vet det ikke er det tryggeste, men derfor har jeg også timet det like etter mens eller rett før. Har brukt denne metoden i et år nå, så trodde jeg var trygg!

Vær så snill å si at det er flere som har vært like sene med mens og som ikke har blitt gravid!

Anonymous poster hash: 89a35...687

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, hvorfor bruker du ikke kondom hele tiden?

Jeg syns virkelig ikke særlig synd på deg. Jeg tåler heller ikke piller, og bruker kondomer hele tiden. Koster litt, men det spiller ingen rolle, hvis man ikke ønsker flere barn.

Anonymous poster hash: 6babd...1a9

Skrevet

Jeg syns virkelig ikke særlig synd på deg. Jeg tåler heller ikke piller, og bruker kondomer hele tiden. Koster litt, men det spiller ingen rolle, hvis man ikke ønsker flere barn.Anonymous poster hash: 6babd...1a9

Eh, hun gjør jo det..

Anonymous poster hash: 569e8...539

Skrevet

Ts, det kan være stress. Eller andre årsaker. Ikke ta sorgene på forskudd, og husk at dersom flere barn er krise, burde dere ikke ha sex med kondom, du eller han burde sterilisere dere. I tillegg til kondom.

Skrevet

Jeg syns virkelig ikke særlig synd på deg. Jeg tåler heller ikke piller, og bruker kondomer hele tiden. Koster litt, men det spiller ingen rolle, hvis man ikke ønsker flere barn.

Anonymous poster hash: 6babd...1a9

Du hissigfrøken, mulig jeg ikke var tydelig nok, jeg har kun sex på "trygge dager" og alltid med kondom. Så her i huset har vi sex 2-4 ganger i mnd, så dyrt blir det ikke heller ;)

Vil gjerne sterilisere meg, men er under 30 år, så legen mente jeg var for ung.

Skal ta test i dag, og håper den er negativ, for jeg blir uvel av tanken på abort.

HI

Skrevet

Jeg syns virkelig ikke særlig synd på deg. Jeg tåler heller ikke piller, og bruker kondomer hele tiden. Koster litt, men det spiller ingen rolle, hvis man ikke ønsker flere barn.Anonymous poster hash: 6babd...1a9

Du hissigfrøken, mulig jeg ikke var tydelig nok, jeg har kun sex på "trygge dager" og alltid med kondom. Så her i huset har vi sex 2-4 ganger i mnd, så dyrt blir det ikke heller ;)

Vil gjerne sterilisere meg, men er under 30 år, så legen mente jeg var for ung.

Skal ta test i dag, og håper den er negativ, for jeg blir uvel av tanken på abort.

HIAnonymous poster hash: 89a35...687

Et ekstra barn er bare en gave :)

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne se på det som en gave :)

Men jeg syns det er så stress med skolebarn, ettåring, full jobb på oss begge voksne og alt annet. Føler jeg må gå ned i stilling med tre barn, men det blir veldig trangt, og kanskje uoppnåelige, økonomisk...

HI

Skrevet

Dytter

Skrevet

Vi brukte kondom i ca 2,5 år (mellom forrige fødsel og denne graviditeten, er gravid nå). Kunne ikke bruke p piller pga blødningstull. Trodde jeg var gravid for ett år siden, noe som hadde vært for tidlig for meg, så stresset og var fortvila i de 5 dagene mensen var forsinket. Tok så en test som var negativ og mensen kom dagen etter. Så stress påvirket mensen ihvertfall hos meg.

Anonymous poster hash: 666f2...a6e

Skrevet

Håper det bare er stress, skal teste i morra tidlig, og jeg gruer meg!!

HI

Skrevet

Klarte ikke å vente, så testet i kveld, og den er negativ! Aldri vært så glad for negativt nytt før jeg :P

Men må vel ta en test til over helga hvis mensen ikke kommer...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...