Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Jeg tok husvasken i går så i dag skal jeg bare lade batteriene før jeg skal på shopping med barna i ettermiddag, muligens vi skal spandere på oss middag ute også så slipper jeg å lage mat Anonymous poster hash: b0d20...b3c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Rydde, rydde, rydde Anonymous poster hash: ffb40...fab
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Pleie syke barn før jeg skal på jobb forhåpentligvis. Omgansyken og migrene i huset. Nå sover mannen og hans barn etter at de har vært oppe i natt med omgangsyken. Jeg pleier hun med migrene i stua. Nå sover hun så nå kan jeg slappe av litt. Rgner ikke med at jeg må være hjemme fra jobb i kveld pga hun med migrenen, hun pleier å komme seg litt etter en stund. Kommet over hylestadiet nå og medisiner virker litt. Anonymous poster hash: 129b3...80c
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Fysioterapeuten med minste. Bup ed eldste. Prøve å gjøre noen ærend etterpå om jeg orker. Gå tur med hunden. Slappe av og hente meg inn senere.
Elsker livet Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Har levert på skolen/barnehagen og handlet til helga. Nå skal jeg vaske litt og så krølle meg i sofaen til jeg sovner. Stå opp kl. 13 og gjøre meg klar til å hente barna kl. 14. Resten av dagen har jeg ikke planlagt, men det er å lage middag og sannsynligvis kjøre en eller to av barna til venner eller få besøk av barnas venner.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Jobb fra 14-22..... og på igjen i morgen tidlig fra 7-15. Anonymous poster hash: cc975...e42
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Henge sammen med mannen. Gå på kafé og drikke kaffe og spise lunsj. Kjøpe spisestuestoler. Fin dag med andre ord. Anonymous poster hash: 72439...6fb
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 Jeg har nettopp våknet etter å ha sovet litt etter barna dro til skolen. Nå er det frokost. Så må jeg til byen å kjøpe bursdagsgave for ene barnet skal i bursdag, og vil ikke gi penger! Deretter handle mat, hente barn, dra til kjæresten. Barna blir hentet av pappaen sin der. Da blir det nok noe serie eller film tenker jeg, frem til kjæresten skal på nattjobbing. Anonymous poster hash: 959a8...7dc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 Henge sammen med mannen. Gå på kafé og drikke kaffe og spise lunsj. Kjøpe spisestuestoler. Fin dag med andre ord. Anonymous poster hash: 72439...6fb Høres koselig ut!! Anonymous poster hash: 016e5...425
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå