Gå til innhold

Hva skal dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok husvasken i går så i dag skal jeg bare lade batteriene før jeg skal på shopping med barna i ettermiddag, muligens vi skal spandere på oss middag ute også så slipper jeg å lage mat ;)

Anonymous poster hash: b0d20...b3c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rydde, rydde, rydde :)

Anonymous poster hash: ffb40...fab

Skrevet

På jobb. Hurra.

Skrevet

Pleie syke barn før jeg skal på jobb forhåpentligvis. Omgansyken og migrene i huset. Nå sover mannen og hans barn etter at de har vært oppe i natt med omgangsyken. Jeg pleier hun med migrene i stua. Nå sover hun så nå kan jeg slappe av litt. Rgner ikke med at jeg må være hjemme fra jobb i kveld pga hun med migrenen, hun pleier å komme seg litt etter en stund. Kommet over hylestadiet nå og medisiner virker litt.

Anonymous poster hash: 129b3...80c

Skrevet

Fysioterapeuten med minste. Bup ed eldste. Prøve å gjøre noen ærend etterpå om jeg orker.

Gå tur med hunden. Slappe av og hente meg inn senere.

Skrevet

Har levert på skolen/barnehagen og handlet til helga. Nå skal jeg vaske litt og så krølle meg i sofaen til jeg sovner. Stå opp kl. 13 og gjøre meg klar til å hente barna kl. 14. Resten av dagen har jeg ikke planlagt, men det er å lage middag og sannsynligvis kjøre en eller to av barna til venner eller få besøk av barnas venner.

Skrevet

Jobb fra 14-22..... og på igjen i morgen tidlig fra 7-15. 

Anonymous poster hash: cc975...e42
Skrevet

Henge sammen med mannen. Gå på kafé og drikke kaffe og spise lunsj. Kjøpe spisestuestoler. Fin dag med andre ord.

Anonymous poster hash: 72439...6fb

Skrevet

Jeg har nettopp våknet etter å ha sovet litt etter barna dro til skolen. Nå er det frokost. Så må jeg til byen å kjøpe bursdagsgave for ene barnet skal i bursdag, og vil ikke gi penger! Deretter handle mat, hente barn, dra til kjæresten. Barna blir hentet av pappaen sin der. Da blir det nok noe serie eller film tenker jeg, frem til kjæresten skal på nattjobbing. 

Anonymous poster hash: 959a8...7dc
Skrevet

Henge sammen med mannen. Gå på kafé og drikke kaffe og spise lunsj. Kjøpe spisestuestoler. Fin dag med andre ord.

Anonymous poster hash: 72439...6fb

Høres koselig ut!!

Anonymous poster hash: 016e5...425

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...