Gå til innhold

Er det mulig???!!! *arg*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobbet på samme sted i 10 år. Har utbetaling 12 hver mnd. Når 12 faller på en mandag, har vi, uten unntak, ALLTID fått utbetalt på fredag. Som regel har ikke dette noen betydning for meg, men nå i desember gikk det litt mye penger og jeg hadde virkelig regnet med ny forsyning i dag. Kommer ikke til å sulte, men hadde tenkt meg til frisøren i morgen. Utrolig irriterende!

Anonymous poster hash: bcfe8...f7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nrk? Hørte de sa det samme på radioen:-)

Anonymous poster hash: 6b58d...385

Skrevet

Skjønner det er kjipt. Mulig pengene kommer inn senere på dagen? Eller så kan du vel bruker Mastercard til frisøren i morgen. Ikke verdens undergang ☺

Anonymous poster hash: 55d31...785

Skrevet

Nei, jobber i kommunen. Hvis det er flere, med forskjellige arbeidsgiver som opplever dette i dag, er det kanskje banken som tuller?

Hi

Skrevet

Er kommunalt ansatt, har alltid måttet vente til mandag, så lenge ikke 12. kommer på lørdagen eller søndagen. Men nå vil jeg inn å sjekke hadde vært ok med lønning i dag :P

Anonymous poster hash: 12d11...a60

Skrevet

Er kommunalt ansatt, og utbetalingene kommer alltid virkedager før lønningsdagen. Dvs er det på mandag, kommer lønnen på fredag.

Skrevet

Hadde jeg løst lett med MC.. Kan jo legge in trekk på driftskonto TIL MC konto i dag allerede på det frisør kommer til og koste, slik at det blir automatisk overført når lønna kommer. Dette gjøres også med andre ting du kjøper med lønna som kommer på mandag :)

Har ofte gjort det, vi skal ha lønn før 10. står det i avtale. Men det har vært gjengs og få det FØR 5. og 11 av 12 måneder så er det slik.....Så i løpet av 10år på arbeidsplassen har det skjedd at det har blitt litt smalhans når lønna likevel har drøyd til 10. :)

Anonymous poster hash: 6f3c5...1fd
Skrevet

Joda, kan jo dra mc, men prøver å bare bruke det når det er skikkelig krise, har tidligere vært alt for løsluppen med det. Er uansett ingen krise, har mat og litt penger. Bare utrolig irriterende at det skal skje akkurat denne mnd her.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...