Gå til innhold

60% barnehageplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

1-åringen har 100% nå, nettopp begynt. Jeg har søkt henne ned til 60% pga jeg jobber bare 60% nå og mannen har en fridag i uken. Men er det dumt? Tenker at hun kan gå annenhver dag slik at det ikke blir for lenge borte fra bhg? Vil være korte dager i tillegg.

Og får man kontantstøtte når man har 60%? Barnehagen har åpent fra 07 til 16.30.

Anonymous poster hash: c67ba...1b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke dumt! Det høres veldig bra ut for en 1-åring. Det er helt misforstått her i Norge at 1-åringer trenger å gå i barnehagen hver dag.

Ang kontantstøtte så vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: a7f2c...de0

Skrevet

Jo mindre tid i bhg en 1 åring har, jo bedre. Det er tid med DEG hun trenger. Du får ikke kontantstøtte hvis hun har mer enn 50% plass. 

Anonymous poster hash: baf15...886
Skrevet

Høres bra ut både for deg , mannen din og henne 😃

Skrevet

Nei, det er ikke dumt! Det høres veldig bra ut for en 1-åring. Det er helt misforstått her i Norge at 1-åringer trenger å gå i barnehagen hver dag.

Ang kontantstøtte så vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: a7f2c...de0

Du har helt rett!

Anonymous poster hash: 6e957...4cf

Skrevet

Ville heller hatt tre dager på rad en annenhver. Man kan få halv kontantstøtte dersom barnet ikke er mer enn 19 timer i uka, dette gjelder hele åpningstiden, selv om barnet ikke er der hele dagen.

Anonymous poster hash: d0e12...b9b

Skrevet

Min 1 åring startet 60 %. Gikk perfekt! Nesten aldri syk og aldri helt utmattet fredag ettermiddag som de andre barnen på avdelingen var. Veldig bra løsning med 3 dager i uken syntes også de voksne i barnehagen.😊

Skrevet

Men er det bedre med tre dager etter hverandre enn annenhver? Tenkte om det ble lenge borte da med helgen i tillegg?

HI

Anonymous poster hash: c67ba...1b9

Skrevet

Det blir jo en vurdering du må gjøre. Vi hadde tre dager på rad da mitt barn hadde 60%. Jeg ville ikke ha annenhver dag da jeg mener det blir for oppstykket og ustabilt.

Anonymous poster hash: d0e12...b9b

Skrevet

Mandag, onsdag, torsdag funket veldig bra for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...