Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Han har et barn fra før. Det føltes rett å få det barnet med henne. Det føles ikke rett å få barn med meg sier han. Han har også hatt en samboer i mellom meg og barnemoren. Det føltes ikke rett å få barn med henne heller Jeg syns det er sårende. Men er kanskje jeg som overreagerer ?? Anonymous poster hash: 90da2...336
Major HotLips Houlihan Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Klart det er leit, men om han ikke vil ha barn og du vil så må du revurdere forholdet.
Fandens Oldemor Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Sier han det virkelig sånn? Eller har du tolket, kanskje litt vel fritt?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Han sa rett ut at det føltes rett den gangen Og at han nå ikke ønsker barn Dumt at jeg nærmer meg 40 år Hi Anonymous poster hash: 90da2...336
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Han sa rett ut at det føltes rett den gangen Og at han nå ikke ønsker barn Dumt at jeg nærmer meg 40 år Hi Anonymous poster hash: 90da2...336 Før vi "henger" ham så må vi ta høyde for HVORDAN dette ble sagt. Det er forskjell på å si "jeg ville ha barn med henne, men ikke med deg" og "den gang føles det riktig å få barn, men nå ønsker jeg meg ikke flere barn". Den første hadde jeg tatt personlig, den andre betyr mer at han ikke vil ha flere barn. Og siden han ikke ønsket barn med den andre samboeren heller så regner jeg med han rett og slett er fornøyd med ett barn. Om du ønsker (flere) barn, hi, så må du nesten revurdere hele mannen Anonymous poster hash: fd513...17c
Fandens Oldemor Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Da mener han vel ikke at det var personavhengig, men at situasjonen var annerledes (ikke hadde fra før, yngre etc.). Du burde jo likevel si hva du føler rundt det, det er jo slett ikke teit.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Det er stooooooor forskjell på så si at det ikke føles rett å få barn med DEG å det at han ikke ønsker (flere) barn! Det første er selvfølgelig ekstremt sårende. Det siste kan være forståelig. Anonymous poster hash: d6278...de7
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Om han ikke ønsker flere barn så er det jo forsåvidt sant at det ikke føles rett å få barn med deg. FOr vil han ikke ha flere vil det jo ikke være rett. Om det er sårende eller ikke kommer jo an på hvordan du ser det og hvordan det var sagt. Om dere bor sammen har dere vel hatt denne samtalen før dere flyttet sammen? Om han tidligere har sagt at han vil ha flere barn og nå sier at han ikke føler at det er rett å få barn med deg så ville jeg skjønt at det er veldig sårende. Om han derimot alltid har sagt han ikke ønsker flere barn så vil jeg si at det ikke går på deg i hele tatt men kun på han Anonymous poster hash: ffacc...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå