Gå til innhold

Julebord idag!


Leirha

Anbefalte innlegg

Selv om jeg er 11 uker på vei er jeg IKKE klart til å dele nyheten med et feststemt lag, det er vitterlig sikkert.
Men jeg vil på julebordet, men jeg skal kjøre.
Og det vet jeg det blir litt drama av for har sagt at jeg nok kommer kjørende, og jammen det var ikke ok.
Hehe, jeg er visst såå ok når jeg har litt alkohol innabords *kremt*.
Hadde det vært en annen jobb så kunne jeg nok fint sagt det nå, men jeg vil overhodet ikke at sjefene skal finne det ut, og det gjør dem garantert siden de går på gulvet med oss og er en del av teamet.
Vet ikke om jeg har nevnt det, men det har med ekstravakter å gjøre, jeg er smertelig avhengig av ekstravakter for å få det til å gå rundt, og min store skrekk er at jeg ikke skal få det om sjefene vet jeg er gravid..Pga stort sykefravær hos samtlige som har vært gravide hos oss.

DERFOR vil og kan jeg ikke ta meg råd til å si noe enda.Jeg skriver meg ikke på til ekstravakter og så sykemelder meg,planen er jo så klart å jobbe, hvis noen lurte :P
Men vil bare ikke gamble på at ektravakter jeg kunne fått kanskje går til andre, fordi de tar det for gitt at jeg skal blir sykemeldt.
Håper det går en stund til ihvertfall...

Har nå planen klar på hva jeg skal si, men hvis noen spør meg direkte om jeg er gravid så blir det vanskelig for meg å svare nei.
Er så dårlig på akkurat det, kan omgås sannheten, men ikke lyge direkte.
 

Så vi får se! Krysser fingrene for meg selv og gleder meg til julebord imorgen... Eller idag blir det jo  :D :biggrin:

Endret av Leirha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk veldig bra på julebordet igår.
Det var ikke alle som fikk med seg at jeg ikke drakk en gang, de var vel mer opptatt av å konsuere nok selv.

 

Eneste som ble et lite problem er at vi har så mange som har nylig fått baby selv og de var veldig villige til å snakke om jeg hadde tenkt å få flere og når og om jeg var gravid nå?

Hehe, kjente jo litt på den når jeg blankt løy det bort.
joooda, vi hade bå tenkt å få unge om tid og stunder, følte ikke jeg løy noe der da, for det er jo en stund før ungen kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre! Det er litt rart å se ja, at folk er veldig opptatte med seg selv, men litt godt også. Så slipper man å forklare seg eller føle seg presset. Synes ikke det gjør noe med en liten løgn eller 2 når man er gravid, og spesielt når det er såpass "tidlig". Jeg har sagt at vi helst hadde lyst til å ha hemmeligheten for oss selv, spesielt de første 3 månedene. Ingen som tør å si noe på det (har måttet si det til en del nå pga sykemeldt for kvalmen min). ;)

Endret av Camillaen85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...