MammantilNurket Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 (endret) Dersom du er over 18 år er ikke, jeg gjentar IKKE, greit å gå med skyggelue!!! Det er så feil på så mange områder. *grøss* Elsker Suzanne Aabel, da ... Eh ... ja ... det var det jeg hadde på hjertet, da. Endret 8. januar 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Det syns jeg var litt vel stivbeint og gammaldags. Syns Kristin kler skyggelue godt:-) Og Aabel skuffet meg. Syns hun kom dårlig ut av programmet. Morsomt m ulike oppfatninger. Anonymous poster hash: 581fc...6b0
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Hva elsker du? At hun sier utrolig mye upassende foran sønnen? Likte Eirin jeg. Anonymous poster hash: c1f11...de2
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 (endret) Det er greit å gå i akkurat det man vil synes jeg 😉 hun gikk da hvertfall ikke i allværsjakke.. 😜 Og nei, ikke alle kan kle en slik stil, men det har ikke med alder, men mer med person å gjøre. Jeg kunne aldri ha gått sånn, men er det noen som kan, så er der vel henne ☺️ Endret 8. januar 2015 av HeltLykkelig ♥♥
MammantilNurket Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2015 Det er greit å gå i akkurat det man vil synes jeg 😉 hun gikk da hvertfall ikke i allværsjakke.. 😜 Og nei, ikke alle kan kle en slik stil, men det har ikke med alder, men mer med person å gjøre. Jeg kunne aldri ha gått sånn, men er det noen som kan, så er der vel henne ☺️ Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvordan en dame på nærmere 30 år vil kle seg som en fjorten år gammel gutt. Hun er jo så søt - trist at hun skal gjemme seg bak tidenes styggeste hodeplagg.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 MannantilNurket: Er mannen din økonom?? Anonymous poster hash: c1f11...de2
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Det er greit å gå i akkurat det man vil synes jeg 😉 hun gikk da hvertfall ikke i allværsjakke.. 😜 Og nei, ikke alle kan kle en slik stil, men det har ikke med alder, men mer med person å gjøre. Jeg kunne aldri ha gått sånn, men er det noen som kan, så er der vel henne ☺️ Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvordan en dame på nærmere 30 år vil kle seg som en fjorten år gammel gutt.Hun er jo så søt - trist at hun skal gjemme seg bak tidenes styggeste hodeplagg. Det er ingenting trist med en individuell stil. Takk og lov for at noen skiller seg ut i mengden. Og hun er nydelig, med og uten hodeplagg. Anonymous poster hash: 581fc...6b0
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Det er greit å gå i akkurat det man vil synes jeg 😉 hun gikk da hvertfall ikke i allværsjakke.. 😜 Og nei, ikke alle kan kle en slik stil, men det har ikke med alder, men mer med person å gjøre. Jeg kunne aldri ha gått sånn, men er det noen som kan, så er der vel henne ☺️ Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvordan en dame på nærmere 30 år vil kle seg som en fjorten år gammel gutt.Hun er jo så søt - trist at hun skal gjemme seg bak tidenes styggeste hodeplagg. Skjønner hva d du mener, for hun var veldig lekker i de damete klærne. Men nå synes jeg hun ser ut som en 18-åring, så føler hun går god.. 😊
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Det er greit å gå i akkurat det man vil synes jeg hun gikk da hvertfall ikke i allværsjakke.. Og nei, ikke alle kan kle en slik stil, men det har ikke med alder, men mer med person å gjøre. Jeg kunne aldri ha gått sånn, men er det noen som kan, så er der vel henne ☺ Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvordan en dame på nærmere 30 år vil kle seg som en fjorten år gammel gutt.Hun er jo så søt - trist at hun skal gjemme seg bak tidenes styggeste hodeplagg. Skjønner hva d du mener, for hun var veldig lekker i de damete klærne. Men nå synes jeg hun ser ut som en 18-åring, så føler hun går god.. veldig enig med dere! Anonymous poster hash: 53543...3ff
MammantilNurket Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 8. januar 2015 MannantilNurket: Er mannen din økonom?? Anonymous poster hash: c1f11...de2 Nei. Han er forsker. Han bruker ikke skyggelue.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #11 Skrevet 8. januar 2015 Aha☺Hadde ingenting med skyggelue å gjøre. Har bare laget meg et bilde av dere, og der var han økonom på Aker Brygge et sted😁 Anonymous poster hash: c1f11...de2
MammantilNurket Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #12 Skrevet 8. januar 2015 Aha☺Hadde ingenting med skyggelue å gjøre. Har bare laget meg et bilde av dere, og der var han økonom på Aker Brygge et sted😁 Anonymous poster hash: c1f11...de2 Vi har flyttet fra Løkka til landet
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #13 Skrevet 8. januar 2015 liker sånne skyggeluer med playboy bunny på jeg Anonymous poster hash: c93c7...7ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå