Gå til innhold

Bloggerne på TV2 Bliss ...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dersom du er over 18 år er ikke, jeg gjentar IKKE, greit å gå med skyggelue!!!

Det er så feil på så mange områder.

*grøss*

Elsker Suzanne Aabel, da ...

Eh ... ja ... det var det jeg hadde på hjertet, da.

Endret av MammantilNurket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syns jeg var litt vel stivbeint og gammaldags. Syns Kristin kler skyggelue godt:-)

Og Aabel skuffet meg. Syns hun kom dårlig ut av programmet.

Morsomt m ulike oppfatninger.

Anonymous poster hash: 581fc...6b0

Skrevet

Hva elsker du?

At hun sier utrolig mye upassende foran sønnen?

Likte Eirin jeg.

Anonymous poster hash: c1f11...de2

Skrevet (endret)

Det er greit å gå i akkurat det man vil synes jeg 😉 hun gikk da hvertfall ikke i allværsjakke.. 😜

Og nei, ikke alle kan kle en slik stil, men det har ikke med alder, men mer med person å gjøre. Jeg kunne aldri ha gått sånn, men er det noen som kan, så er der vel henne ☺️

Endret av HeltLykkelig ♥♥
Skrevet

Det er greit å gå i akkurat det man vil synes jeg 😉 hun gikk da hvertfall ikke i allværsjakke.. 😜

Og nei, ikke alle kan kle en slik stil, men det har ikke med alder, men mer med person å gjøre. Jeg kunne aldri ha gått sånn, men er det noen som kan, så er der vel henne ☺️

Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvordan en dame på nærmere 30 år vil kle seg som en fjorten år gammel gutt.

Hun er jo så søt - trist at hun skal gjemme seg bak tidenes styggeste hodeplagg.

Skrevet

MannantilNurket:

Er mannen din økonom??

Skrevet

Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvordan en dame på nærmere 30 år vil kle seg som en fjorten år gammel gutt.

Hun er jo så søt - trist at hun skal gjemme seg bak tidenes styggeste hodeplagg.

Det er ingenting trist med en individuell stil. Takk og lov for at noen skiller seg ut i mengden. Og hun er nydelig, med og uten hodeplagg.

Anonymous poster hash: 581fc...6b0

Skrevet

Skjønner hva d du mener, for hun var veldig lekker i de damete klærne. Men nå synes jeg hun ser ut som en 18-åring, så føler hun går god.. 😊

Skrevet

Det er greit å gå i akkurat det man vil synes jeg hun gikk da hvertfall ikke i allværsjakke..

Og nei, ikke alle kan kle en slik stil, men det har ikke med alder, men mer med person å gjøre. Jeg kunne aldri ha gått sånn, men er det noen som kan, så er der vel henne ☺

Skjønner hva d du mener, for hun var veldig lekker i de damete klærne. Men nå synes jeg hun ser ut som en 18-åring, så føler hun går god..

veldig enig med dere!

Anonymous poster hash: 53543...3ff

Skrevet

MannantilNurket:

Er mannen din økonom??

Nei. Han er forsker. Han bruker ikke skyggelue.

Skrevet

Aha☺Hadde ingenting med skyggelue å gjøre. Har bare laget meg et bilde av dere, og der var han økonom på Aker Brygge et sted😁

Skrevet

Aha☺Hadde ingenting med skyggelue å gjøre. Har bare laget meg et bilde av dere, og der var han økonom på Aker Brygge et sted😁

Vi har flyttet fra Løkka til landet :)
Skrevet

liker sånne skyggeluer med playboy bunny på jeg

Anonymous poster hash: c93c7...7ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...