Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Mannen tar aldri å står opp med gutten på morgningen, kjenner at det går meg på nærvene. Hva aregumenterer dere med ovenfor deres menn? Jeg blir trøtt og sliten, men han er alltid sliten pga av ME. Bah! Anonymous poster hash: 38817...f03
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Annenhver dag prinsipp. Gjør en avtale så trenger dere ikke krangle om det. Like mye hans barn. Anonymous poster hash: ec4bc...caf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Skjempe skjipt! Hvis mannen din har ME er det vel ikke så rart at han ikke spretter opp om morgenen selv om du er trøtt... Snakk med han om hva han kan klare eks 1 dag i uka eller 1 dag i måneden.. Anonymous poster hash: f242d...ae9
Øyne som ser!! Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Trenger ikke argumentere, han står alltid opp uansett. Han sover mye bedre på nettene å klarer aldri å ligge lenger enn til halv 9 sier han.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 ME er en sykdom. Kanskje ta litt hensyn?Nå vet ikke jeg hvor ille det er for ham, men jeg synes annenhver dag prinsippet bør holdes. Hvor tungt kan det være? Jeg har en aktiv toåring (som jeg for såvidt står opp med 6 av 7 dager utenom ferier), det er jo ikke noe problem. Jeg får ligge litt på sofaen mens ungen styrer rundt etter å ha fått morgenstell og frokost. Jeg kan helt fint slappe av med ungen rakende rundt! Anonymous poster hash: c3fec...c4c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Ja det er KJIPT å stå opp når man er trøtt på morgenen Anonymous poster hash: c986d...c1e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Hvorfor er det ingen som roper troll nå da? ME og mange skrivefeil i samme tråd😂👏 Anonymous poster hash: ca102...ae1
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Kikkelig sjedelig med skjipe sveklinger Anonymous poster hash: 59806...ca1
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Jeg kjønner ikke hvorfor du er sammen med en slik skjiping! Anonymous poster hash: f72af...f95
Jippipippi Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 Vær glad for at du orker å stå opp! Ta deg heller en lur på ettermiddagen om nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå