Gå til innhold

Dere som har brukt mye strips :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man skal jo ikke virdere resultatet etter 5 min, men er det vanlig at det kommer svake skyggestreker etter den tid?

Anonymous poster hash: 06243...62b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hos meg. Jeg har bare fått skyggestrek etter tidsfrist når jeg har vært gravid.

Brukt strips fra billigetester.no

Anonymous poster hash: 5f86e...d2a

Skrevet

Derfra jeg har kjøpt også :) De billige til 10kr/stk.

5 dager til "mensen", ca 1 uke siden eggløsning i så fall. Og ubeskyttet samleie. Har hatt vondt i magen i 2 dager, og er kvalm, MEN det er jo veldig tidlig å få svar på en test, men følger veldig med fordi jeg må starte på medisiner under evt. sv.skap. Dette var forresten urin fra tidlig kveld, brde jo tatt morgenurin så tidlig, men. Var først negativ som jeg kunne se, men kom en meget svak skyggestrek etterhvert, etter tidsfristen. Men jeg spør fordi sist jeg fikk skyggestrek var på en RFSU test, og da var jeg ikke gravid. Men har ikke brukt stripsene noe særlig før..

Skrevet

Tok test i morges, er samme streken. Tenker det kan være en skyggestrek eller? Sånn ellers har jeg hatt "smerter" i korsryggen og rumpe/lår i 2-3 dager og vært kvalm morgen, dag og kveld i 2-3 dager. I går følte jeg meg oppblåst og hadde en trykkende følelse i magen. Så ikke godt å si... Det er jo hele 4-7 dager til mens og da (vet ikke helt når den kommer, men sist mens startet 15/12).

Ser den streken fra i går tydeligere idag fordi den har tørket inn, men det gjelder jo ikke 5 min etter testen er tatt. Men fortsetter å prøve stripsene da i allefall, tror jeg lar det gå en dag imellom før jeg tester en gang til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...