Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Merker jeg at jeg får vondt i magen når jeg går, spesielt om jeg stresser. Føles litt som sting/hold (som etter løping osv) men går over så fort jeg stopper opp. Veldig ubehagelig. Er litt over halvveis i svangerskapet, er andre barnet og merket ikke noe slikt med førstemann. Hva kan det være? Normalt? Er ikke kynnere, de har jeg mye av men kjennes helt annerledes. Anonymous poster hash: c59f1...567
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Ingen? Anonymous poster hash: c59f1...567
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå