Gå til innhold

Noen som er god på Apple/iPad/iphone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVORFOR ringer min sønns iPad når iphonen min ringer?😳😳🙀🙀

Anonymous poster hash: 8485e...739

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi han er pålogget på sin iPad med din Apple-id

Skrevet

Det var det jeg tente også, men han er ikke det 😡

Skrevet

Fordi du har tvillingsim? Skal ikke være mulig uten det. Og hvis du har tvillingsim, så må du inn på innstillinger og skru av/ deaktivere anrop og eventuelt meldinger.

Anonymous poster hash: a954c...56e

Skrevet

Det var det jeg tente også, men han er ikke det Anonymous poster hash: 8485e...739

Sikker på at han ikke har brukt/bruker din Apple id? Er fint mulig uten tvillingsim. Jeg har ikke det men får meldinger og mailer på alle tre ipadene

Skrevet

Da min sønns iPad var logget på min Apple-id fikk han mine sms og telefonsamtaler. Han har iPad uten simkort.

Anonymous poster hash: 72896...73d

Skrevet

du kan skru det av under innstillingene på iPaden. Hadde samme "problemet" med at meldingene min kom på sønnen min sin Ipad fordi jeg har appliden min der. Husker ikke helt hvordan, men googlet og fant løsningen :)

Anonymous poster hash: 58ecb...c3e
Skrevet

Takk for svar. Vi har vært logget inn med hver vår Apple-id (sjekket nederst på AppStore) men han hadde mitt mobilnr på opplysninger på AppleID'en sin (fikk pad før tlf), så nå har jeg byttet til hans nr. Så får vi se om d hjelper. Takk for svar

HI

Skrevet

Også iPad uten sim forresten

HI

Skrevet

Gå på innstillinger, face time og ta vekk haken som gjør at iPaden ringer når telefonen din er i nærheten og tilkoblet wi-fi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...