Gå til innhold

Baby som hyler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen min har i løpet av de siste månedene begynt å hyle så veldig. Det er snakk on regelrette hyl (altså ikke gråt eller sutring). Innimellom skjønner jeg hvorfor hun hyler (f.eks. hvis hun ikke får lov å leke med telefonen min eller jeg nekter henne å gå inn på badet), men ofte skjønner jeg ingenting av denne hylingen. Hun kan for eksempel sitte ved matbordet å hyle gjentatte ganger. Dette er grusomt plagsomme hyl, som skjærer gjennom marg og bein. Hva kan dette skyldes? Hun er forresten ett år. Kan det være at det bare er sånn hun uttrykker frustrasjon? Hun har jo ikke språk ennå. Gud, jeg håper dette tar slutt snart.

Anonymous poster hash: a31c7...f2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette gjør vår også, 12mnd gammel. Skjærer gjennom marg og bein, så prøver å vise at det ikke er greit inne med å si hysj og avlede.

Anonymous poster hash: e84aa...4f0

Skrevet

Samme her, har en på 11 mnd.

Anonymous poster hash: 5e1c8...b8c
Skrevet

Prøvd baby signs (Google it..)? Min mellomste var sånn, hjalp å lære han "tegnspråk" slik at han kunne uttrykke hva han ville.

Anonymous poster hash: 720e8...514

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen :)

Det er nok et uttrykk for frustrasjon pga manglende språk, samt at de begynner å bli bevisste på at det de gjør har påvirkningskraft.

Kanskje han sitter der i matstolen sin og har lyst på den lille pyntegjenstanden som står i nest øverste hylle til venstre i reolen ;)

Et av barna mine var veldig tidlig ute med både verbalt språk og kroppsspråk. Aldri hatt det problemet med henne.

Anonymous poster hash: f3e09...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...