Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Hvor lenge er det realistisk å kunne skjule en graviditet for en litt rund dame som får helt normale gravidmager? Til uke 20? Noen som har erfaring med å holde det hemmelig lenger enn det som er vanlig? Anonymous poster hash: b47b4...82d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Tja.. Jeg er tredjegangs, og i uke 6. Har allerede stoor (oppblåst) mage. Går nok ikke lenge før noen skjønner det her... Normalvektig, men med totalt ødelagte magemuskler fra de forrige gangene... Anonymous poster hash: a25ed...05b
MammaStine91 Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Er 14 uker med nr 2 og med klær på så er det helt umulig å se at jeg er gravid:p
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 jeg er 3 gangs, 16 uker idag. Holdt det skjult til mandag som var, men kunne fint holdt det skjult lenger. Såvidt fått en litenmage som lett skjules/ikke synes med klær. Anonymous poster hash: 1066e...011
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Det vil jo variere fra kvinne til kvinne og på hvem du forsøker å skjule det for. En kollega prøvde å skjule det lenge og sa i fra først i uke 22. Jeg hadde skjønt det pga endring i klær ++ ihvertfall 6 uker før. Jeg holdt kjeft og tenkte at hun kom til å si i fra når hun var klar, men en del andre som ikke hadde skjønt det. Anonymous poster hash: 665c4...220
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Jeg er en litt rund dame som klarte "å holde det hemmelig" (hadde ikke behov for å holde det hemmelig, men løp ikke rundt og fortalte det til alle heller) til uke 11 første gangen og uke 9 andre gangen. Fikk fort mage. Anonymous poster hash: 53abe...d14
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Med første var det ingen som skjønte det før jeg var 7 mnd på vei. Da begynte jeg å få mage. Nå er jeg 14 uker med nr 2 og har en skikkelig kul (oppblåst og mindre magemuskler enn sist...), men er ikke så ille at det synes godt om jeg tar på riktige klær. Min svigerinne er rund/stor og jeg så ikke hun var gravid når hun var høygravid engang :/ Jeg visste det selvsagt, men kunne ikke se noen endring i kroppsfasongen hennes.... Anonymous poster hash: 196bc...8e8
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Nøyaktig som #7 her. 7 måneder på vei før noen tørte spørre forsiktig om jeg var gravid. Med nr 2 var jeg tidlig oppblåst, og ble "hintet til" om å fortelle, fremfor at de måtte spørre i uke 14. Min venninne er ganske stor, og hun mente selv at hun var diiiiger som gravid, men jeg kunne helt ærlig ikke se noen gravidmage i det hele tatt. Hun så rett og slett bare tykk ut. Min svigerinne derimot, klarte ikke skjule noen av graviditetene sine fra rundt uke 16. Men hun var liten og nett, og fikk gigantisk mage (og la på seg 30 kilo med begge). Anonymous poster hash: 80f43...cc4
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Tja.. Kommer vel an på veldig mye Anonymous poster hash: 38f5c...496
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #10 Skrevet 8. januar 2015 Jeg skjulte det til jeg var ca 22 uker på vei. Anonymous poster hash: 87ca6...d4b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #11 Skrevet 8. januar 2015 Jeg er liten, tynn og til vanlig godt trent. Er i uke 15 og magen er ikke flat lengre. Den har poppet i løpet av uken. Ekstrem svangerskapskvalme og null trening de siste 3 mnd har bidratt til at musklaturen ikke lengre er som den var. Anonymous poster hash: 6148f...407
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #12 Skrevet 8. januar 2015 hva er vitsen med det egentlig? barnslig og egoistisk Anonymous poster hash: 0414d...1cb
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #13 Skrevet 9. januar 2015 hva er vitsen med det egentlig? barnslig og egoistisk Anonymous poster hash: 0414d...1cb Kanskje du skal vite litt mer før du vrenger av deg dritt? Du aner ikke grunnen min til å ikke ville fortelle det. Jeg har mistet flere ganger sent i svangerskapet og ønsker ikke fortelle det til familie og venner føe vi vet at sjansen for at det skal gå bra denne gangen er større. Er jeg fremdeles barnslig og egoistisk? Dumme menneske! Takk til dere andre. Jeg håper å klare å holde det for meg selv til rundt uke 20 og det høres ut som det kanskje kan la seg gjøre. Ønsker å fokusere på svangerskapet i stede for å berolige alle som kommer til å være redde for at det skal gå galt igjen. Hi Anonymous poster hash: b47b4...82d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå