Gå til innhold

klarer ikke og slutte å bruke kredittkort!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off, har innsett at jeg har et problem.

Skylder 17.000 på kreditt og 40000 på forbrukslån,som jeg hadde refinasiert for.

Åh, kommer meg aldri ut av denne knipen..

Anonymous poster hash: 683a4...388

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 120000 på forbrukslån og 90000 på kreditt.

Anonymous poster hash: 9ab7e...b7e

Skrevet

Det er bare èn ting å gjøre! Klippe kortene!

Anonymous poster hash: e9d44...48f
Skrevet

Klipp kortene. Ikke verre enn det.

Anonymous poster hash: 33d06...edb

Skrevet

Klipp kortene og kast innkommende søknader ang. å få kort. Mener å ha hørt at du kan svarteliste deg deg selv hos kredittkort selskapene.

Skrevet

Off, har innsett at jeg har et problem.

Skylder 17.000 på kreditt og 40000 på forbrukslån,som jeg hadde refinasiert for.

Åh, kommer meg aldri ut av denne knipen..

Glad jeg ikke er deg! Har aldri eid et kreditkort eller brukt penger jeg ikke har. Skønner ikke ar folk gidder å pådra seg sånne bekymringer?

Idioti..

Hva har du kjøpt for pengene, noen gode investeringer? Neppe..

Anonymous poster hash: dc1e5...416

Skrevet

Kredittkortet ligger I min nettbankbrikken. . Er bare og overføre:/

Og har ikke kjøpt noe viktig, bare tull!!

Skrevet

Jeg hadde også ca 30000 på kreditt for noen måneder siden. Men da er pengene kun brukt på nødvendig ting fordi vi dessverre var i en tøff periode økonomisk. Nå det det betalt ned. Jeg har fortsatt kredittkort, men nå er lønnen vår god igjen så dag trenger jeg ikke bruke det fremover. Vi er ikke 100%ajour enda med regninger, men det nærmer seg veldig. Om jeg trekker kredittkortet nå, så overfører jeg tilbake med en gang jeg får lønn, og da er det som regel bare noen hundrelapper.

Anonymous poster hash: a8f3d...904
Skrevet

Jeg hadde også ca 30000 på kreditt for noen måneder siden. Men da er pengene kun brukt på nødvendig ting fordi vi dessverre var i en tøff periode økonomisk. Nå det det betalt ned. Jeg har fortsatt kredittkort, men nå er lønnen vår god igjen så dag trenger jeg ikke bruke det fremover. Vi er ikke 100%ajour enda med regninger, men det nærmer seg veldig. Om jeg trekker kredittkortet nå, så overfører jeg tilbake med en gang jeg får lønn, og da er det som regel bare noen hundrelapper.

Hvordan klarte dere og betale 30000 på noen måneder?

Anonymous poster hash: a8f3d...904

Skrevet

Det er jo en ond sirkel, blir jo nesten aldri kvitt det, pga alle renter dei skal ha, og er du for sein, blir det enda mer renter, og slik forsette det. Aldri skal sånt inn i mine 4 vegger 😡

Anonymous poster hash: 9f34b...a29

Skrevet

Jeg bruker kreditt kort hver mnd for å ha råd til mat.

Anonymous poster hash: 337c4...3c1
Skrevet

Ring til der du Jar og be om at du avslutter kontoen, ring til de som sjekker om du er kredittverdig expedian, cresco, osv og be om at de sperrer personimmeret ditt -du klarer deg fint uten kredittkort... Tenk så deilig å slippe å betale ned og bruke opp igjen. Heller bruke de pengene du tjener, og ikke kaste bort penger på sykt høy rente og gebyrer, flere tusen i måneden spart 👍

Anonymous poster hash: 322a8...29a

Skrevet

Bare husk at det er penger du IKKE har. Så ikke bruk dem!! (Så sant det ikke er høyst nødvendig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...