oslofrk Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Hjeeeelp! Hvordan kan jeg få min gamle gryte ren og fin?
Soon to be mum Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Har du prøvd å sette den 'i bløt' med vann og oppvaskmaskinpulver? Typ over natten. Deretter vaske som vanlig med gryteskrubb.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 BAKEPULVER ❤️❤️ Anonymous poster hash: 13d6a...cd1
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Jeg koker ut med oppvaskmaskinpulver. Anonymous poster hash: 0588b...3db
oslofrk Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2015 (endret) Har prøvd å skrubbe, men er litt redd for å ødelegge emaljen! Noen som vet om en metode som er skånsom for emaljen, men som tar det som har grodd fast? Endret 8. januar 2015 av oslofrk
Soon to be mum Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 (endret) Har prøvd å skrubbe, men er litt redd for å ødelegge emaljen! Noen som vet om en metode som er skånsom for emaljen, men som tar det som har grodd fast?Det ser ut som en le Creuset? Emaljen tåler masse. Bruk en sånn gryteskrubb-svamp, som er svamp på den ene siden og skrubb på den andre. Ja, og prøv trikset med å koke en blanding av vann og oppvaskmaskinmiddel i den først. Det var det jeg mente egentlig. Husket bare ikke at det var utkoking i stedet for p la den stå natten over. ☺️ Endret 8. januar 2015 av Soon to be mum
oslofrk Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2015 Har prøvd å skrubbe, men er litt redd for å ødelegge emaljen! Noen som vet om en metode som er skånsom for emaljen, men som tar det som har grodd fast?Det ser ut som en le Creuset? Emaljen tåler masse. Bruk en sånn gryteskrubb-svamp, som er svamp på den ene siden og skrubb på den andre. Ja, og prøv trikset med å koke en blanding av vann og oppvaskmaskinmiddel i den først. Det var det jeg mente egentlig. Husket bare ikke at det var utkoking i stedet for p la den stå natten over. ☺️ Stemmer! 😉 men det er arvegods, så litt redd den ikke tåler så mye. Må vel nesten prøve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå