Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjeeeelp! Hvordan kan jeg få min gamle gryte ren og fin?

post-853446-773245_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å sette den 'i bløt' med vann og oppvaskmaskinpulver? Typ over natten. Deretter vaske som vanlig med gryteskrubb.

Skrevet

BAKEPULVER ❤️❤️

Anonymous poster hash: 13d6a...cd1

Skrevet

Jeg koker ut med oppvaskmaskinpulver.

Anonymous poster hash: 0588b...3db
Skrevet (endret)

Har prøvd å skrubbe, men er litt redd for å ødelegge emaljen! Noen som vet om en metode som er skånsom for emaljen, men som tar det som har grodd fast?

Endret av oslofrk
Skrevet (endret)

Har prøvd å skrubbe, men er litt redd for å ødelegge emaljen! Noen som vet om en metode som er skånsom for emaljen, men som tar det som har grodd fast?

Det ser ut som en le Creuset? Emaljen tåler masse. Bruk en sånn gryteskrubb-svamp, som er svamp på den ene siden og skrubb på den andre. Ja, og prøv trikset med å koke en blanding av vann og oppvaskmaskinmiddel i den først.

Det var det jeg mente egentlig. Husket bare ikke at det var utkoking i stedet for p la den stå natten over. ☺️

Endret av Soon to be mum
Skrevet

Det ser ut som en le Creuset? Emaljen tåler masse. Bruk en sånn gryteskrubb-svamp, som er svamp på den ene siden og skrubb på den andre. Ja, og prøv trikset med å koke en blanding av vann og oppvaskmaskinmiddel i den først.

Det var det jeg mente egentlig. Husket bare ikke at det var utkoking i stedet for p la den stå natten over. ☺️

Stemmer! 😉 men det er arvegods, så litt redd den ikke tåler så mye. Må vel nesten prøve...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...