Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 11 år gammel gutt på skoleball :-) Men hvilke sko ? Sorte pensko, eller nye sneakers for å tone antrekket ned? Anonymous poster hash: 54aa3...557
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Nei uff, det ville jeg aldri satt på en 11-åring. Jeg tenker tegneseriefigur, tryllekunstner på scenen eller noe sånt når jeg hører det... Anonymous poster hash: 69518...953
Mandala Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 (endret) Bukseseler er hvertfall utrolig kult! Men jeg ville kanskje heller hatt bukseseler i samme nyanse som buksa, og en lysere skjorte. Hvis ikke du allerede har det antrekket du skriver. Det er snakk om 11-åringer, selvsagt funker det og han blir sikkert veldig tøff i det også! Ang sko så er jeg generelt for sneakers eller Converse over pensko. Endret 8. januar 2015 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Hva sier gutten selv da? Det er jo moderne med vest og tversoversløyfe igjen også. Jeg synes det er kjempestilig med dressbukse og vest, men min 11 åring så rart på meg og lo når jeg foreslo det. Aldri i verden om han ville vise seg blant folk i en slik vest ihvertfall Min gutt endte opp i en smal svart bukse og en smal skjorte som var mørkeblå med litt sort "skimmer" i. Han ble veldig tøff. Han ville aldri gått i hverken hvite bukseseler eller vest.... Anonymous poster hash: 69518...953
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Han har lyst å gå i dette, og vi har allerede antrekket. Men ikke vest da... Spørsmålet er hvilke sko som fungerer til ? Anonymous poster hash: 54aa3...557
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå