Gå til innhold

Bekken og ryggvondt etter trilletur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 27, og sliter med bekkensmerter, har akkurat blitt fullt sykmeldt.

Har vært uten bil i går og i dag, og har da måtte hatt barnet hjemme (snart 2 år), og vi har trillet en liten tur i går og en liten tur i dag, ikke langt i der hele tatt.

Nå klarer jeg nesten ikke å flytte på meg i sofaen, og har veldig vondt, føles som bekkenet er låst?? og det stråler i føttene og i ryggen.

Kan jeg virkelig ikke gå slike turer, eller hva kan jeg gjøre for å minske smertene?

Anonymous poster hash: 9c15b...597

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er å lytte til kroppen å ikke overdrive. Jo du kan trille turer men kanskje må du kutte ned på lengden, ha ett annet terreng eller andre sko f.eks. Noen dager er verre enn andre. Mitt råd er å slappe av resten av kvelden, null løft eller opp og ned i sofaen. Sov på det å kjenn etter i morgen. Viktig at du lytter etter kroppen ellers klarer du ikke flytte beina. Hos meg var det grusomt i går, bedre i dag.

Anonymous poster hash: a6593...2b8

Skrevet

Jeg har en på 17 mnd og er i uke 29. Har ikke kunnet trille vogna i det hele tatt dette svangerskapet. Maks et par hundre meter på en god dag. Klarer hellet ikke løfte barnet opp. Snu meg i senga kan jeg bare glemme. Bruker bekkenbelte og det hjelper en del. Går til Fysio 3 dager i uka

Anonymous poster hash: 7708e...ae4

Skrevet

I går var en frivillig liten trilletur, hadde ikke smerter da, men fikk etterpå.

I dag var det is og sørpe ut, og skulle være hjemme, men skjedde noe på skolen til andre barnet, og måtte trille dit, er ikke langt, men med is og sørpe ble det raskt vondt, og nå helt forferdelig.

Mannen drar på jobb om ei uke og blir borte i 4 uker, så må klare meg selv, og klare å finne ut hvor mye jeg tåler å gjøre.

Anonymous poster hash: 9c15b...597

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...