Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Som største andelen av befolkningen er man på diverse sosiale medier, men er det bare flust av hjernedøde idioter overalt eller er det kanalen hvor idioti kommer best frem? Finnes det NOEN, en eneste sjel som bryr seg om folks "outfit of the day", når alt du har på deg er lag på lag av klær, og en oversized strukket genser? Er det NOEN som gives a fuck i å se på kjøkkenet ditt eller ungene dine for ti tusende millionene gang!! INGENTING er ekstraordinært. Jeg blir bare forbanna når jeg ser bilde av den kesamen din med blåbær og den pretenadable kaffen din med melk i en greengate kopp! Og hva skyldes denne trangen til å legge ut bilde av ansiktet sitt som forøvrig det er INGENTING ekstraordinært over, heller motsatt førti ganger i uken? Who cares, really? Er det unormalt å trene uten og dokumentere det? Og hvorfor er du fet når du bare spiser sunt og trener? Er det bare idioter som driver med interiør og blogger? Anonymous poster hash: 8a69f...049
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Hahaha, derfor leser ikke jeg blogger:) Er heller ikke på face lenger. Orker ikke tante med trutmunn og desperasjon i blikket. Anonymous poster hash: 6d4a8...7cd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 😂😂👏👏 Anonymous poster hash: d421d...759
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Lei av fotballfrua eller,hahaha Har sluttet å lese blogger jeg også, gir meg absolutt ingenting, ble bare smådeppa av det hele! Anonymous poster hash: 8e7a1...323
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Jeg finner inspirasjon på mange blogger både mht klær, interiør og mat, men selvsagt er det også mye dårlig journalistikk der også når alle som gidder kan få eksponert seg selv. Noen syntes det er idioti å blogge og noen syntes det er idioti å være på anonymforum. Lev og la leve. Anonymous poster hash: 52876...57b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Tror du må være kvinnen i mitt liv Anonymous poster hash: 51ced...a15
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Man velger selv hva man bruker tiden sin på.... Anonymous poster hash: ccfbe...269
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Blogger gidder jeg ikke å lese. Men jeg har helt klart en annen venneliste enn deg på Facebook 😉 Ingen trutmunner eller treningsskryt å se 😃 Anonymous poster hash: e2e29...a38
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Du beskrev akkurat ei jeg har tatt bort på Facebook pga dette, men så var jeg så dumt å velge følger på instagram...flere oppi trynet bilder hver dag, treningbilder, mat og mange type visdomsord. Går det an å trykke "unfollow"? Sånn litt i det stille? Anonymous poster hash: 43586...dbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå