Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Nå har jeg fått nok av dama der, dukker søren meg opp over alt. Før jul var hun gjest i flere programmer,greit nok mtp juleplata hennes, men så var det stor reportasje i se og hør om julen med Billie og i romjulen var det stor reportasje om "slik blir denne livet" vårt. Nå ruller hun over skjermen i Betson reklame og kjenner at jeg har fått min tone overdose. Etter (det stygge) bruddet med Aksel og rett over på Markus så klarer jeg ikke ta den da så seriøs!! Såh, det var dagens lille unødvendige frustrasjonsinnlegg Anonymous poster hash: 95ed6...0a9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Nå har jeg fått nok av dama der, dukker søren meg opp over alt. Før jul var hun gjest i flere programmer,greit nok mtp juleplata hennes, men så var det stor reportasje i se og hør om julen med Billie og i romjulen var det stor reportasje om "slik blir denne livet" vårt. Nå ruller hun over skjermen i Betson reklame og kjenner at jeg har fått min tone overdose. Etter (det stygge) bruddet med Aksel og rett over på Markus så klarer jeg ikke ta den da så seriøs!! Såh, det var dagens lille unødvendige frustrasjonsinnlegg Anonymous poster hash: 95ed6...0a9 "det nye livet vårt" Anonymous poster hash: 95ed6...0a9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Så bra jeg ikke er alene om og bli metter på Tone. Nok er nok, nå må hun ta seg tid til Billi og. Anonymous poster hash: e47fe...b57
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Som jeg skulle skrevet det selv! Anonymous poster hash: 40ea4...e46
smiia Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har for lenge siden konstatert at det finnes noen mennesker her i verden som må ha oppmerksomhet slik du og jeg må ha oksygen. Du ser dem overalt, jenta som bare må synge, danse, fortelle vitser etc. gjennom hele familieselskapet, personen på jobben som alltid tar ordet på fellesmøter og holder lange monologer om hva det skal være, den brautende perifere vennen som høylydt forteller vitser og grove historier gjennom hele festen. And The list goes om... Mitt råd er å reflektere minst mulig rundt dette, prøv å ignorere. For jeg er enig at det ER irriterende med slike oppmerksomhetsjunkier.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Så enig! Anonymous poster hash: e4fd2...cf2
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Yes! Enda en tråd der vi kan henge oss på drittslengingen om andre mennesker og vise den sanne siden ved kvinner. Anonymous poster hash: 1b5fc...c64
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Nå ga du meg store forhåpninger med overskriften din..! Anonymous poster hash: fc2e5...b9a
Ladybird2014 Skrevet 8. januar 2015 #10 Skrevet 8. januar 2015 Trur de at ho ringer rundt til tv2, diverse blad ++ og tilbyr seg å vere med i program og artiklar? Ho er populær, deal with it!
sug lut Skrevet 8. januar 2015 #11 Skrevet 8. januar 2015 Ho er populær, deal with it! Blant hvem? Vi snakker om en om er kjent for å være kjent.
smiia Skrevet 8. januar 2015 #12 Skrevet 8. januar 2015 Yes! Enda en tråd der vi kan henge oss på drittslengingen om andre mennesker og vise den sanne siden ved kvinner.Anonymous poster hash: 1b5fc...c64 Når man krever såpass mye oppmerksomhet uten å ha noe relevant å komme med, må man ta høyde for at noen blir trøtt på dette i lengden. Det blir som facebookvennen som kun legger ut informasjon om at man har trent, bakt kake, x antall bilder av barn med dagens gullkorn fra poden etc. Flere her inne innrømmer å ha sperret/slettet slike venner, så det er jo ikke et fåtall som synes slik er irriterende. Man har lov å bli irritert når man blir presset på en overdose av meningsløs info om en person.
Ladybird2014 Skrevet 8. januar 2015 #13 Skrevet 8. januar 2015 Blant kven ho er populær veit eg ikkje, hjå mor di kanskje?😄
sug lut Skrevet 8. januar 2015 #14 Skrevet 8. januar 2015 Blant kven ho er populær veit eg ikkje, hjå mor di kanskje? Nei, ikke der heller.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #15 Skrevet 8. januar 2015 Tone❤️ Anonymous poster hash: a0f81...cd9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #16 Skrevet 8. januar 2015 Yes! Enda en tråd der vi kan henge oss på drittslengingen om andre mennesker og vise den sanne siden ved kvinner.Anonymous poster hash: 1b5fc...c64 jeg kjenner IKKE Tone personlig og vil ikke si at jeg slenger dritt om henne som person med dette innlegget, men nå har jeg sett den dama overalt i media de siste mnd at jeg får helt fnatt! Hi Anonymous poster hash: 95ed6...0a9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #17 Skrevet 8. januar 2015 Jeg greier ikke med min beste vilje å forstå hvordan det er mulig å gidde å følge så mye med på enkeltpersoner slik tydeligvis HI og andre her inne gjør! Så mye at du/dere må lage innlegg her om det i tillegg og skape enda mer oppmerksomhet om personen... litt selvmotsigende. Blir jeg lei av en overeksponert person så kobler jeg ut, tenker på noe annet, bytter kanal, gjør noe annet. Jeg tvinger da ikke meg selv til å se program på tv, lese artikler i aviser og ukeblad og fuglene vet hva annet dere gjør selv om dere klager over at dere liksom får fnatt av personen. Jeg tenker at når man går så langt at man følger med selv om man påstår at man ikke liker det, da er det likevel noe man fenges av, men ikke vil innrømme. Bytt kanal i eget hode så slipper du problemet, HI. Anonymous poster hash: 5f517...ed1
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #18 Skrevet 8. januar 2015 Jeg greier ikke med min beste vilje å forstå hvordan det er mulig å gidde å følge så mye med på enkeltpersoner slik tydeligvis HI og andre her inne gjør! Så mye at du/dere må lage innlegg her om det i tillegg og skape enda mer oppmerksomhet om personen... litt selvmotsigende. Blir jeg lei av en overeksponert person så kobler jeg ut, tenker på noe annet, bytter kanal, gjør noe annet. Jeg tvinger da ikke meg selv til å se program på tv, lese artikler i aviser og ukeblad og fuglene vet hva annet dere gjør selv om dere klager over at dere liksom får fnatt av personen. Jeg tenker at når man går så langt at man følger med selv om man påstår at man ikke liker det, da er det likevel noe man fenges av, men ikke vil innrømme. Bytt kanal i eget hode så slipper du problemet, HI. Anonymous poster hash: 5f517...ed1 Amen! Jeg registrerer at hun har vært endel eksponert i det siste, men jeg ser ikke disse programmene og leser heller ikke om henne, så hun går meg hus forbi. Kan ikke fatte at det er mulig å irritere seg over noe man kan styre helt selv hvor mye man vil ta inn. Anonymous poster hash: 78d6f...82b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #19 Skrevet 8. januar 2015 Du tar faktisk feil, HI. Leste nettopp en artikkel om "Hva vi klikker på", og visstnok har det (siden hun ble kjent) ikke vært så få saker på Tone som det var i 2014. Det ble nok litt ekstra i julen pga juleplaten, men du slipper nok å lese uhorvelig mye om henne i dette året, så chin up Anonymous poster hash: 96dd5...781
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #20 Skrevet 8. januar 2015 Du tar faktisk feil, HI. Leste nettopp en artikkel om "Hva vi klikker på", og visstnok har det (siden hun ble kjent) ikke vært så få saker på Tone som det var i 2014. Det ble nok litt ekstra i julen pga juleplaten, men du slipper nok å lese uhorvelig mye om henne i dette året, så chin up Anonymous poster hash: 96dd5...781 åh, det var no inderlig gode nyheter og til dere over her som sier at det bare er til å overse dama;så enkelt er det ikke når trynet dukker opp over alt! Dette styrer ikke hverdagen min altså men akkurat i dag, og når hu dukka opp nok en gang, så fikk jeg en tone overdose over og ut for denne gang! Anonymous poster hash: 95ed6...0a9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #21 Skrevet 8. januar 2015 Anonymous poster hash: 95ed6...0a9 åh, det var no inderlig gode nyheter og til dere over her som sier at det bare er til å overse dama;så enkelt er det ikke når trynet dukker opp over alt! Dette styrer ikke hverdagen min altså men akkurat i dag, og når hu dukka opp nok en gang, så fikk jeg en tone overdose over og ut for denne gang! Jo, det er faktisk bare å overse. Jeg har vært innom en del nettaviser i dag, jeg har vært i butikken og sett forsider av aviser og blader, og helt ærlig, jeg kan ikke huske å ha sett noe som helst om henne i dag. Jeg har ingen antipati mot dama, synes sangen hun kom med før jul var fin, synes hun er vakker, men kjendiser generelt bryr meg minimalt. Det er DU som fokuserer på om du vil stoppe opp med blikket, tenke de tankene du tenker, gå inn i den frustrasjonen du kjenner og føle på den. Det er DU som går og gnager på denne irritasjonen og fnattet etter at du har sett, stoppet opp, tenkt, følt... at du til og med går inn på bim for å opprette en tråd om temaet du hevder du ikke ønsker å forholde deg til. Det er DU som selv velger å holde fokus på det som irriterer deg. Ta ansvar for det selv og jobb med å skifte fokus. Det er ikke T.Damlie som er problemet ditt, det er måten du velger å fokusere på. Ditt valg! Anonymous poster hash: 5f517...ed1
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #22 Skrevet 8. januar 2015 Anonymous poster hash: 95ed6...0a9 åh, det var no inderlig gode nyheter og til dere over her som sier at det bare er til å overse dama;så enkelt er det ikke når trynet dukker opp over alt! Dette styrer ikke hverdagen min altså men akkurat i dag, og når hu dukka opp nok en gang, så fikk jeg en tone overdose over og ut for denne gang! Jo, det er faktisk bare å overse. Jeg har vært innom en del nettaviser i dag, jeg har vært i butikken og sett forsider av aviser og blader, og helt ærlig, jeg kan ikke huske å ha sett noe som helst om henne i dag. Jeg har ingen antipati mot dama, synes sangen hun kom med før jul var fin, synes hun er vakker, men kjendiser generelt bryr meg minimalt. Det er DU som fokuserer på om du vil stoppe opp med blikket, tenke de tankene du tenker, gå inn i den frustrasjonen du kjenner og føle på den. Det er DU som går og gnager på denne irritasjonen og fnattet etter at du har sett, stoppet opp, tenkt, følt... at du til og med går inn på bim for å opprette en tråd om temaet du hevder du ikke ønsker å forholde deg til. Det er DU som selv velger å holde fokus på det som irriterer deg. Ta ansvar for det selv og jobb med å skifte fokus. Det er ikke T.Damlie som er problemet ditt, det er måten du velger å fokusere på. Ditt valg! Anonymous poster hash: 5f517...ed1 oki "psykologen', skal ha det i bakhodet når jeg blikket mitt faller på overskrifter om vedkommende, takk for veiledningen Anonymous poster hash: 95ed6...0a9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #23 Skrevet 8. januar 2015 Yes! Enda en tråd der vi kan henge oss på drittslengingen om andre mennesker og vise den sanne siden ved kvinner.Anonymous poster hash: 1b5fc...c64 jeg kjenner IKKE Tone personlig og vil ikke si at jeg slenger dritt om henne som person med dette innlegget, men nå har jeg sett den dama overalt i media de siste mnd at jeg får helt fnatt! Hi Anonymous poster hash: 95ed6...0a9 Hvis du tror du har fått fnatt burde du ringe fastlegen.. Anonymous poster hash: e7219...b37
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #24 Skrevet 8. januar 2015 Yes! Enda en tråd der vi kan henge oss på drittslengingen om andre mennesker og vise den sanne siden ved kvinner.Anonymous poster hash: 1b5fc...c64 jeg kjenner IKKE Tone personlig og vil ikke si at jeg slenger dritt om henne som person med dette innlegget, men nå har jeg sett den dama overalt i media de siste mnd at jeg får helt fnatt! HiAnonymous poster hash: 95ed6...0a9 Hvis du tror du har fått fnatt burde du ringe fastlegen..Anonymous poster hash: e7219...b37 hihi, ja å få fnatt er ikke bare bare skal jeg si deg nå som gravidhormonene i tillegg herjer så blir det mye fnatt Anonymous poster hash: 95ed6...0a9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #25 Skrevet 8. januar 2015 Sikkert søt dame men i begrensede mengder. Samboer synes ikke noe om dama og blir irritert hver gang han ser henne på skjermen. Synes hun er alt for sukkersøt og en helt middels sanger. Mange andre artister som kunne hatt egen julekonsert fremfor henne. Anonymous poster hash: bbdcc...648
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå