Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Hadde et stort "tv rom" i 2 etasje som Igrunn aldri ble brukt, ( skråtak på hver side, men langt ifra trangt) Byttet igår fra et mindre soverom nede, opp til dette rommet. Det er to store vinduer midt i rommet.... Men... Har en stor flott sengegavl som nå ikke dår plass noe sted. Plasserte sengen rett under vinduene ( så når man kommer inn i rommet ser man rett på seng of vinduer... ) Men syns det er litt dumt å ikke få brukt den nye gavlen da! Setter jeg den der dekker den 30% av begge vinduene. Ser jo rart ut det og. Hvis jeg bestemmer å flytte sengen inn til en av veggene får jeg masse gulvplass osv( ikke noe jeg trenger mye av)... Men syns det virket fint å ha den under vinduene,men gavlen da?!? 😭😭 Anonymous poster hash: d155a...921
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Hvis du har lystette rullgardiner foran vinduene kan du ha gavlem der, men da forsvinner vinduene da Anonymous poster hash: 3251b...bcf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Jeg ville heller hatt sengen ved en annen gavl og satt inn en god stol og et lite bord for eksempek ved vinduene. Det kan være ganske deilig å kunne trekke seg tilbake til soveromet og ha et godt sted å sitte med en bok for eksempel. Alternativt ville jeg droppet gavlen hvis den ikke passer inn. Jeg ville ikke hatt sengegavl forran vinduene. Anonymous poster hash: a235d...402
Gjest Gul stjerne Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Jeg ville trolig ikke satt senga under vinduene. Fra vinduene vil det alltid trekke litt så det kan føles kaldt i kuldeperioder. Og vinduene skal man jo se ut av å nytte seg av lyset, vinduer skal man ikke ha i ryggen, mener jeg. Det er vanskelig med de skrå veggene, det skjønner jeg. Du sier det er et stort rom. Er det så stort at det er mulig å sette senga midt i rommet, men gavlen på? Da ser jeg for meg at døra er i andre enden av rommet for vinduene. Da vil dere ligge i senga og kunne se ut av vinduene, se sol, se stjerner, se stormen. Dere vil da se ryggen av senga og gavlen når dere kommer inn i rommet, men hvis rommet er stort nok kan det fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå