Gå til innhold

Dere som kan interiør osv... Hjeeeelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et stort "tv rom" i 2 etasje som Igrunn aldri ble brukt, ( skråtak på hver side, men langt ifra trangt)

Byttet igår fra et mindre soverom nede, opp til dette rommet. Det er to store vinduer midt i rommet.... Men...

Har en stor flott sengegavl som nå ikke dår plass noe sted. Plasserte sengen rett under vinduene ( så når man kommer inn i rommet ser man rett på seng of vinduer... )

Men syns det er litt dumt å ikke få brukt den nye gavlen da! Setter jeg den der dekker den 30% av begge vinduene. Ser jo rart ut det og. Hvis jeg bestemmer å flytte sengen inn til en av veggene får jeg masse gulvplass osv( ikke noe jeg trenger mye av)... Men syns det virket fint å ha den under vinduene,men gavlen da?!? 😭😭

Anonymous poster hash: d155a...921

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har lystette rullgardiner foran vinduene kan du ha gavlem der, men da forsvinner vinduene da

Anonymous poster hash: 3251b...bcf

Skrevet

Jeg ville heller hatt sengen ved en annen gavl og satt inn en god stol og et lite bord for eksempek ved vinduene. Det kan være ganske deilig å kunne trekke seg tilbake til soveromet og ha et godt sted å sitte med en bok for eksempel.

Alternativt ville jeg droppet gavlen hvis den ikke passer inn. Jeg ville ikke hatt sengegavl forran vinduene.

Anonymous poster hash: a235d...402
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg ville trolig ikke satt senga under vinduene. Fra vinduene vil det alltid trekke litt så det kan føles kaldt i kuldeperioder. Og vinduene skal man jo se ut av å nytte seg av lyset, vinduer skal man ikke ha i ryggen, mener jeg.

Det er vanskelig med de skrå veggene, det skjønner jeg. Du sier det er et stort rom. Er det så stort at det er mulig å sette senga midt i rommet, men gavlen på? Da ser jeg for meg at døra er i andre enden av rommet for vinduene. Da vil dere ligge i senga og kunne se ut av vinduene, se sol, se stjerner, se stormen. Dere vil da se ryggen av senga og gavlen når dere kommer inn i rommet, men hvis rommet er stort nok kan det fungere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...