Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Hvor har du kjøpt den og hva slags modell er det? Altså, hvordan ser den ut, sånn ca? Jeg skal kjøpe jakke nå, har hatt en helt enkel (og kald) fra H&M i mange år nå. Veldig mange år. I byen fant jeg ikke noe av interesse og heller ikke noen jakker i mellomprisklassen på rundt 1500-2000 kr. Det var enten 500 eller 5000 kr.... å kikker jeg på Zalando, der det er et hav av alternativ! Har funnet ca fem jeg liker best, men det er så vanskelig å bestemme seg når man ikke ser dem in real life. Anonymous poster hash: f4b5d...2c6
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Bergans dunjakke, lang type. Sikla på den i mange år, og den er virkelig verdt pengene!,
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Bergans dunkåpe å er veldig fornøyd med den! Kjøpte min brukt da ettersom jeg ikke hadde hatt råd til å kjøpe den ny. Anonymous poster hash: 8e38a...fad
Gjest flykræsj Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 En diger, sort dunjakke når det er beinkaldt. Kostet 6000, men det er som å ha en dyne rundt kroppen. Når ikke det fullt så kaldt bruker jeg en marineblå losjakke i ull. Ralph lauren tror jeg det er, kjøpte på impuls 70%salg, så deg var et godt kjøp. Varm og passer til det meste. Har kun de to.
Soon to be mum Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Har en halvlang parkas fra Ahkka, kjøpt på ellos. Kjempefornøyd. Denne, og den er jo på salg nå også gitt: http://www.ellos.no/ahkka/elissa-w-parka/435368?N=1z13waeZ1z141puZ1z141ryZ1z141od&Ns=Freshness|0&Nao=20&selArt=502641
Wawli Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Har en marineblå parka fra Woolrich. Kostet litt over 7000,-. valgte å invitere i en slik jakke fordi jeg kan ha den sesong etter sesong , bare jeg tar vare på den. I tillegg er den vanvittig varm i forhold til andre "billigjakker" jeg har hatt :-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Har en halvlang parkas fra Ahkka, kjøpt på ellos. Kjempefornøyd. Denne, og den er jo på salg nå også gitt: http://www.ellos.no/ahkka/elissa-w-parka/435368?N=1z13waeZ1z141puZ1z141ryZ1z141od&Ns=Freshness|0&Nao=20&selArt=502641 Den har jeg kikket litt på faktisk. Ser jo den har fått gode anmeldelser. Men den er visst så og si helt utsolgt. Takk for svar dere andre. Bergans er så å si det eneste som er å få tak i rundt her føler jeg, så det vil jeg ikke ha. Anonymous poster hash: f4b5d...2c6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Har denne: http://www.stormberg.com/no/kleivan-vattert-jakke-dame.html?nosto=nosto-page-category1#20546 Kjempegod og varm, kan fint ha kun singlet under i 0 grader.. Anonymous poster hash: 8c5dd...01b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Jean Paul dunkåpe, knallvarm og god kjøpte den på voice of Europe for 3 år siden, men de har jo Jean Paul jakkene i mange butikker! Anonymous poster hash: 214b6...f01
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #10 Skrevet 8. januar 2015 Har en halvlang parkas fra Ahkka, kjøpt på ellos. Kjempefornøyd. Denne, og den er jo på salg nå også gitt: http://www.ellos.no/ahkka/elissa-w-parka/435368?N=1z13waeZ1z141puZ1z141ryZ1z141od&Ns=Freshness|0&Nao=20&selArt=502641 Denne har jeg også, veldig fornøyd. Utrolig varm Ungene mine har skibukser av samme merke, vanntette, varme og slitesterke. Superfornøyd. Anonymous poster hash: 7ccb5...13e
Graciegirl Skrevet 8. januar 2015 #11 Skrevet 8. januar 2015 Kjøpte Mexx halvlang boblekåpe for noen år siden. Veldig godt fornøyd. Betalte vel ca 1200;- Bor et sted det gjerne ikke blir mange minusgradene, så den rekker i massevis
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 8. januar 2015 #12 Skrevet 8. januar 2015 Bergans til tur og G-star til daglig (kjøpt på zalando), superdeilig
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #13 Skrevet 8. januar 2015 CG jakke, kort modell. Anonymous poster hash: 7ecf2...f40
lisa2 Skrevet 8. januar 2015 #14 Skrevet 8. januar 2015 En parajumper long bear, en gråmelert halvlang kåpe og en norrøna dunjakke. Litt forskjellig til ulik bruk.
Tjofsen Skrevet 8. januar 2015 #15 Skrevet 8. januar 2015 Bergans lady dunkåpe når det er kaldt. Ellers bruker jeg parkas fra Didriksons. Tror den heter Tilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå