Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Hei! Lurer på et par ting og håper noen har noen svar å komme med. Typen min har en rettsak på gang fordi han vil ha hovedomsorgen for sønnen sin. Barnevernet er innblandet pga at moren har 3 barn med 3 forskjellige menn og skolen, helsevesenet og andre personer har meldt henne til barnevernet. Nå har vi tenkt å flytte sammen for at jeg også kan bidra til et stabilt hjem for barnet hans. Jeg har også et barn (som er noen år eldre), men tenk om barnevernet mener at vi er for impulsive? Anonymous poster hash: a9e43...5f3
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Jeg ville ventet av hensyn til barnet. Dersom far får hovedomsorgen er det best for barnet at far og barn får bo sammen stund, finner hverdagen og en god rytme før man begynner å blande inn flere personer i barnets liv. Anonymous poster hash: 185cf...321
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Barnet må få gå seg til i en hverdag med sin far før du kommer inn. Husk at selv om far vinner saken, så har barnet fortsatt en mor... Anonymous poster hash: 22864...5c9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Vent- det er absolutt ingen fordel at faren får seg ny samboer akkurat nå. Barnevernet er nok heller ikke innblandet pga at moren har barn med 3 forskjellige. Det er faktisk ingen nyhet idag, ei heller tegn på omsorgssvikt. Anonymous poster hash: a0f72...b15
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Det kommer litt an på hvor lenge du har vært sammen med faren og hvor nært forrholdet mellom deg og barnet er allerede. Om du har vært sammen med faren og i praksiss har vært som en mor nummer to for barnet i 10 år vil det kunne være positivt at dere flytter sammen. Om dere derimot bare har kjent hverandre i et halvår og du har truffet barnet 10 ganger tror jeg heller dere bør vente et år eller to før dere flytter sammen slik at far og barn får mye tid sammen de to og får etablert seg godt før du og ditt barn flytter sammen med dem. Anonymous poster hash: 24fd8...926
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Enig med alle over her. Anonymous poster hash: ba484...859
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Det spørs jo hvor lenge dere har vært sammen, hvordan forholdet ditt til barnet er osv. Enig med alle over her. Anonymous poster hash: 592dd...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå