Gå til innhold

Bah- sokkesortering....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere som meg en boks for single sokker som dere parer eller kaster dere single sokker?

Skjønner ikke hvem som spiser sokkene! Vet sengeklær er en stor synder og sjekker der men ellers?

Det må seriøst finnes et sokke og smokkespisende monster en plass i dette huset :o

Anonymous poster hash: 4ed72...e72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker sokkesortering jeg! Henger dem pent opp parvis på tørkstativet, og har sjelden mer enn to umake sokker til en hver tid på mine og barnas sokker. Hvis en singelsokk blir liggende alt for lenge alene, går den til slutt i søpla, men det er ikke noe stort svinn.

Anonymous poster hash: 86d0e...8dc
Skrevet

Jeg legger de single sokkene i et hjørne i eierens sokkeskuff. Neste gang jeg legger sammen plass dukker som regel vennen opp igjen.

Skrevet

Ja, har en liten korg stående på vaskerommet med single sokker. Vi er 6 i familien, så det er en del single sokker her. De fleste finner jeg maken til etterhvert, men noen går i bosset. :D

Anonymous poster hash: 51467...608

Skrevet

Har en kurv som jenta på 7 år går gjennom ca en gang i mnd ☺

Skrevet

Jeg merker sokkene med sytråd. Hvert barn har sin farge, og det er gjort på noen minutter. Sokker har egen kurv og blir vasket for seg her i huset. Aldri manglet en sokk :)

Anonymous poster hash: 8a3e3...056

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...