Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Når er disse? Alt bortsett fra en uke før og tre dager etter el? Anonymous poster hash: 442d9...30e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Spørr du meg? Ingen Anonymous poster hash: bb47f...037
Plutselig_gravid Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Tro meg, det finnes ingen! Så da sitter jeg og min kjære her med fire søte trollunger En av dem ble unnfanget siste dag av mensen, med normal regelmessig syklus på 31 dager. Så sånn er det
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 For meg finnes ikke sikre perioder Anonymous poster hash: de8fb...474
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Tro meg, det finnes ingen! Så da sitter jeg og min kjære her med fire søte trollunger En av dem ble unnfanget siste dag av mensen, med normal regelmessig syklus på 31 dager. Så sånn er det Ja, men siste dag av mensen er for meg innafor ei uke før el, og derfor ikke sikker. Sædceller kan leve nesten ei uke... Anonymous poster hash: 442d9...30e
Plutselig_gravid Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Tro meg, det finnes ingen! Så da sitter jeg og min kjære her med fire søte trollunger En av dem ble unnfanget siste dag av mensen, med normal regelmessig syklus på 31 dager. Så sånn er det Ja, men siste dag av mensen er for meg innafor ei uke før el, og derfor ikke sikker. Sædceller kan leve nesten ei uke... Anonymous poster hash: 442d9...30e Ikke for meg, normalt sett har jeg EL ca 3 uker etter første dag i mens, men ble gravid likevel Merkelig hvordan sykluser som har vært regelmessig i årevis plutselig tuller seg til de gangene jeg har vært gravid. Alle andre ganger er den normal, hehe Det hender jo en og annen gang at man har forsinket EL og omvendt, og da sitter man der hvis mannen har supersperm som overlever alt Når det er sagt så har jeg jo lest om de som har hatt sex i sikre perioder i årevis, uten å bli gravid. Jeg er superfruktbar så for meg er omtrent sølibatlivet det eneste hinder for graviditet. (Jepp, har blitt gravid på sikker prevensjon også og ved andre komplikasjoner også..) Jeg er hun i reklamen på tv som blir gravid bare et mannfolk er borti henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå