Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Åh himmel jeg kan ikke si jeg har opplevd dette før . Noe uregelmessig mens så alt fra 2-5 dager den skal komme. Kan dette være tegn på graviditet eller en annen forklaring ? Har dere erfaring ? Anonymous poster hash: eb8ab...a09
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Har hatt det sånn ved tre av graviditetene. Fra rett før mensen kommer til noen uker ut i svangerskapet. En av de gangene var det de første symptomene på svangerskap utenfor livmoren. (men ta tiltok smertene til uutholdelig etter noen uker) Men to av gangene var det normale svangerskap Anonymous poster hash: acb59...f0b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Oi spennende ! Litt usikker på når EL var for testet ikke, men var iallfall som kaniner fra dagen etter antatt el ... Skal i teorien ta det rolig med prøving, men når disse stikkene kom så begynte jeg å tenke ... Husker såvidt noe lignende med siste svangerskap , men det var etter IKM om jeg ikkr husker feil... Irriterende p ikke helt vite hvilken dag mens skal komme , men nå er det bare å vente og se da! Takk for at du delte dine opplevelser rundt dette Anonymous poster hash: eb8ab...a09
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Og var det sånn litt av og på den stikkingen kom? Eller konstant ? Er litt sånn i ny og ne her Anonymous poster hash: eb8ab...a09
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har det slik men jeg er gravid da Det er jo bra i perioder ? Før IKM ? Anonymous poster hash: eb8ab...a09
FruMille Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har det slik men jeg er gravid da Det er jo bra i perioder ? Før IKM ?Anonymous poster hash: eb8ab...a09 før IKM hadde jeg en slags brennende følelse i underlivet, vil ikke karakterisere det som stikking. Stikkingen jeg kjenner er trolig bekkenet som utvider seg,begynte vel rundt uke 6-7 og holder på enda, er kommet il uke 16 :)krysser fingrene for deg
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Ikke vet jg! Husker ingenting fra tidligere . Men har det iallfall aldri slik før mens, så hvis det ikke er graviditet så kan man lure 😝 Men velger å ikke håpe for vet som sagt ikke nøyaktig når EL var, og d er første Mnd og så flaks er det ikke å finne her 😂😂 Anonymous poster hash: eb8ab...a09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå