Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har fått henvisning på tidlig fosterdiagnostikk fra fastlege, ba om duotest, men henvisning er sendt til Ahus? Trodde bare riksen gjorde dette jeg? Noen som vet? Anonymous poster hash: 72bb1...42f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Både riksen, ahus og ullevål tar de testene. Jeg tok på Ullevål. Anonymous poster hash: 0c4aa...5b0
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Både riksen, ahus og ullevål tar de testene. Jeg tok på Ullevål. Anonymous poster hash: 0c4aa...5b0 Ok, takk! Tar de blodprøven og ul samme dag? Får de svar på blodprøven med en gang? Anonymous poster hash: 72bb1...42f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 De tok blodprøver og ul samme dag ja. Resultatene mener jeg at kom senere, men fikk det ikke i posten, ble innkalt og forklart hva div betydde osv. Lykke til Anonymous poster hash: 0c4aa...5b0
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Jeg tok ikke blodprøve og ul på samme dag. Førat var jeg på et sted som hørte til riksen og snakket med noen innen genitikk. Der ble det tatt blodprøve. Da jeg fikk ul ca en uke senere, ble blodprøvesvarene lagt sammen med ul og vi fink vite hvor stor risiko det var Anonymous poster hash: 36d2c...e30
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Tror egentlig man får best resultat om blodprøven tas tidligere i svangerskapet enn ultralyden. Jeg tok blodprøve to-tre uker før ultralyden. Anonymous poster hash: 71149...b59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå