Gå til innhold

Bukse problem. Finner ikke bukser som ikke glir ned.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker thigts for jeg finner ikke bukser som sitter på meg . alternativt kan jeg gå i joggebukse. Som jeg kan snurpe sammen i livet.

Jeg har gått ned 57 kg. Så nå kjøper jeg klære i strl 42 Evt 44. Men alle type ordentlig bukse jeg har kjøpte sitter ikke i livet. De glir ned .

Har kjøpt bukser på hos de aller fleste butikker.

Så hva skal jeg kle meg i siden thigts ikke er lov og jeg mener man ikke skal gå i joggebukser på jobb.

Så det jeg bruker nå er thigts med lange gensere. strømpebuker, skjørt, osv osv. Men har lyst på bukse!

Anonymous poster hash: e0208...c85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en bukse som er høy i livet og eventuelt bruk belte. Lindex har noen fine som sitter på meg som har typisk "eplefasong"

Skrevet

På kappahl har de en buksetype som heter "emma". Den er i superstretch. Man slipper å gå opp en str pga store lår ift liv. Om det er det som er problemet. Ser ofte også at på dem som har gått ned så mye så "henger" underkroppen litt ned og da er det vanskelig. Det er viktig å finne ei bukse med godt hold men som samtidig ikke er for trang.

Anonymous poster hash: 01573...beb

Skrevet

Gratulerer med vektnedgang.  

Siden du har gått så mye ned i vekt har nok kroppen din forandret seg veldig.  Hva med å spørre om hjelp i ulike butikker til å finne noe som passer din fasong?  Det finnes bukser i ulike fasonger som skal passe personer med f.eks. brede hofter kombinert med smalt liv, bredt liv kombinert med tynne bein osv.  

Eventuelt kan du bruke belte :-)

Anonymous poster hash: e0f64...c28
Skrevet

Kjære vene... Beltet er oppfunnet av en grunn!

Anonymous poster hash: 28b0b...b42

Skrevet

Jeg bruker også str 42 i bukser og kjøper de som er litt høye i livet og bruker belte. Det er fasongen på magen (litt løs hud og heng etter svangerskap) som gjør at linningen krøller seg ned eller buksa sklir ned til under henget om jeg ikke bruker belte. Med belte henger buksen fint. Jeg er altså helt avhengig av belte selv om buksa egentlig passer helt perfekt.

Eksempler på bukser jeg har:

http://www.kappahl.com/nn-NO/kappahl/woman/byxor-women/668681/

http://www.lindex.com/no/dame/underdeler/jeans/6998730/Classic-jeans/?styleId=48164004

Jeg har også en bukse fra Cubus som heter Friday i flere farger, men fant den ikke på nettsiden i farta.

Anonymous poster hash: 512bd...c26
Skrevet

Spørr om hjelp i butikken :)

Kan anbefale floyd buksene, høy i livet, mye stretch og alle rumper blir fine i de ;)

Skrevet

TAkk for svar, nei belte hjelper ikke. Det må da strammes så hardt at jeg får vakker og henge mage. Jeg har tatt bukplastikk så magen er flat og fin

Kanskje den er for flat og for løs?

Anonymous poster hash: e0208...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...