Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Vi hadde fiskekaker til middag på tirsdag. La restene i kjøleskapet rett etter middag. De er ikke for gamle å spise nå? Tenkte å sende dem med i matpakken til yngstemann. Anonymous poster hash: 831d0...b10
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Vil ikke tro det?? Lukt litt på dem... Jeg hadde nok sendt dem med...😃 Anonymous poster hash: 3d768...3e8
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Takk for svar! Sender dem med jeg Anonymous poster hash: 831d0...b10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå